Ik geloof dat ik hier ook terecht ga komen...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ElviraR, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Helaas hebben we vandaag een zeer slechte uitslag gekregen van mijn man's zaad. Met deze uitslag is een spontane zwangerschap uitgesloten en is de enige optie IVF ICSI. Het zwaarste traject dus. De beweeglijkheid was slecht en er waren maar 10% normale cellen. We zijn zwaar teleurgesteld en intens verdrietig.
    Volgende week moet mijn man nogmaals een potje inleveren, waarvan we weer een week later de uitslag krijgen. Bij een niet veranderde uitslag worden we naar een Academisch ziekenhuis doorverwezen.
    Ik heb het er erg zwaar mee en weet niet eens wat IVF ICSI allemaal precies inhoudt. Ik hoop natuurlijk dat de volgende uitslag zal meevallen, maar bereid me maar vast op het ergste voor :cryt:
    Hopelijk ben ik hier welkom...

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Enjoy de club!
    Jeetje meid.....dat zijn de zwarte dagen in je leven, dat je zulk nieuws krijgt.
    Je weet dat de kans er is....maar dat het daadwerkelijk mis is.....daar kan je je van te voren niks bij voorstellen. Andere Elvira doet ook IVF (zonder ICSI) maar deze behandeling is voor de patient gelijk.....de ICSI gebeurd in het lab.
    Ik doe zoals je weet ook IVF ICSI (maar dan in eigen cyclus). Laat het eerst even op je inwerken...je weet ons te vinden he!
    Liefs Elmo

3. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Jeetje meid :( :( wat een vreselijk naar nieuws !!! Dikke knuffel van mij en hoop dat je meer duidelijkheid krijgt over wat het allemaal inhoudt en dat je op deze manier snel kan geholpen worden !! Heel veel liefs v mij xxx

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Jee wat erg meid :( Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt en dat je snel met medische hulp toch zwanger mag raken.
    Ik denk aan jullie!! Dikke knuffel.

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lief lief Naamgenootje,

Wat een ontzettend rot nieuws.
    Het is logisch dat je alles even op een rijtje moet zetten en tja dat heeft even tijd nodig. Tuurlijk is het allemaal vervelend dat je ook in het IVF-ICSI traject rolt, maar geloof me ook dit went.

Ik duim met jullie mee en wens jou en je hubbie heel erg veel succes de komende tijd.

Een dikke smakkerd van Vier

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Elvira,

ik ben je al die tijd blijven volgen en beh... wat een rotnieuws is dat voor jullie. Ik kan me voorstellen dat dit ene hele klap voor jullie is. pfff... ik hoop dat het jullie alsnog gegund mag zijn, al heb je dan waarschijnlijk de mmm nodig. Ik blijf je volgen. Veel sterkte

Karin

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bedankt meiden...Ik voel me momenteel idd alleen maar K*T. Moet het echt laten bezinken. Over 2 weken weten we pas echt meer. 2 lange weken en zo is er telkens wel weer iets waar je op moet wachten.
    Vragen zullen absoluut gaan komen, maar die stel ik wel als ik meer weet. Hier zijn iig genoeg experts.
    Bedankt voor jullie steun!

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Tjee Elvira, wat een vreselijk nieuws. En helaas zo herkenbaar!
    Ik ken diverse meiden uit mijn vrienden/familiekring die zo alsnog zwanger zijn geworden. Kop op meid, laat de moed niet zakken. Een levend zaadje is genoeg!
    En nu maar wachten. Het voelt zo machteloos hĆØ meis! Ik wacht met je mee en duim voor je!

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Wat een vervelend nieuws. Kan me voorstelen dat je hierop niet zit te wachten. Toch hoop ik dat je snel dmv deze therapie, als je ertoe besluit, snel zwanger zult raken.
    Heel veel succes,
    Knuffel
    miel

10. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Wat vreselijk om dat te horen. Ik kan me je gevoelens zo goed inbeelden. Laat het bezinken, het heeft echt tijd nodig om te verwerken dat het niet op de natuurlijke manier kan gaan. En dat is hard. Ik hoop dat je hier dan ook steun zult vinden en het allemaal goed komt!! Heel veel sterkte meis!

Liefs,
    Marjo

11. Niet meer actief

Lieve Elvira

Goffer! wat een klote nieuws zeg :(
    Daar zit je dus echt niet op te wachten.
    Laat het even bezinken. Ik kan me voorstellen dat jullie nu even een rotklap te verwerken hebben gekregen.
    De mm in is natuurlijk het laatste wat je wilt maar ik hoop zo dat het op deze manier jullie wel gaat lukken. Ik hou je in de gaten en hoop binnenkort op zeer positief nieuws.
    Kop op meis....

Hele dikke knuffel

Gerrina

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Elvira,

Jeh meis toch, wat een ontzettend erg nieuws is dit. :cry:
    Daar had je natuurlijk ook niet echt op gerekend, dit moet hard zijn aangekomen voor jou en je hubbie.

Kom lekker even bij en gelukkig is er dit forum waar je dan weer terecht kan.
    Succes en sterkte met alles.

Kus Monique

13. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Elvira ook van deze kant een hele dikke knuffel toegewenst meis...ik vind het echt heel erg voor jullie en wens jullie dan ook heel veel sterkte en kracht toe...

Mocht je ooit een (oud) luisterend oor nodig hebben..er is nog plaats in mijn inbox-je ;)

Heel veel liefs voor jullie...

liselotje

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lieve Elvira,

Wat een verschrikkelijk klote nieuws! ik snap dat jullie nu ontzettend verdrietig zijn.

Ik wou dat ik je nu even kon knuffelen...
    Dikke kus
    Natas

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wat erg elviraR!!!! :cry: :cry: :cry:
    gatver wat een rot nieuws meis!
    ik kan me voorstellen dat jullie nu even cmpleet onderste boven zijn.......
    neem de tijd om dit samen te verwerken,
    zodat je straks met volle goede moed het zware traject kan volgen.

hele hele dikke knuffel,

elfje

16. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wat een naar nieuws meis!!!
    Inderdaad eerst even laten bezinken allemaal...

knuffie!!!!

17. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Elvira ..wat een k*t nieuws meis ....ik hoop dat jullie er saampjes wel over kunnen praten
    ik zou willen dat ik je ff een dikke knuf kon geven , dus bij deze een virituele knuf ..ik denk aan je lieverd

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

sjee meid...... ben er stil van.
    Een hele dikke knuffel van mij.
    Weet even niet goed wat ik moet zeggen. Ik hoop dat jullie over 2 weken wat meer te weten komen.
    Ook een dikke knuffel voor je mannetje. Die zal er ook wel kapot van zijn geweest.

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Elvira lieverd!

Ook een hele dikke warme knuf van mij voor jullie!

Keep the faith!

20. angeliq

angeliq Actief lid

16 dec 2005
    110
    0
    0
    hoi elvira,

wat rot voor jullie heel veel succes met het laten bezinken van dit nieuws.
    Het is niet makkelijk om dit te horen te krijgen je verwacht wel iets maar niet dat het ivf icsi word..........
    wij hebben dit afgelopen week ook te horen gekregen en moet eerlijk zeggen dat het niet echt tot me door dringt. morgen hebben we een afspraak bij een fertiliteits verpleegkundige, zij gaat onze vragen beantwoorden en vertellen wat ivf icsi inhoud. dit is wel fijn omdat we er helemaal niks over weten.

ik wens jullie alle steun, succes en kracht toe die jullie nodig hebben in deze periode om jullie wens invervulling te laten gaan.

Deel Deze Pagina