Hallo allemaal, Ik wil jullie iets vragen, gister avond na het klussen heb ik direct daarna ernstig pijn in mijn onderbuik gekregen het deed erg pijn en tijdens het inademen was de pijn erger. Dus ik ben maar niet meer opgestaan en ben met moeite in slaap gevallen, toen ik vanochtend wakker werd en opstond zag ik dat mijn hele ondergoed vol zat met echt heel helder rood bloed ik schrok nogal ben gelijk naar de wc gegaan en daar verloor ik meer helder bloed, kan dit een miskraam zijn? of wat kan dit anders zijn? Ik had vandaag een examen op school dus moest wel naar school gaan, op school ben ik weer naar de wc gegaan en het toiletpot kwam vol te zitten met gewoon echt helder bloed. Ik heb een overgewicht dus mijn cyclussen zijn meestal om de 3 a 4 maanden. Ik heb afgelopen week licht gemenstrueert maar dat was echt bruin rood achtig en niet zo veel. De laatste jaar menstueer ik niet echt helder rood dus ik weet ook niet wat het kan zijn. Maar aan de andere kant denk ik dat het geen menstuatie kan zijn omdat ik echt die pijn kreeg, en het bloed verloor na het klussen? HELP mij aub
naar de huisarts gaan meid, wij kunnen je hier niet mee helpen jammer genoeg, met dit soort dingen moet je niet afgaan op ervaringen van andere, want iedereen is anders... morgenochtend de ha bellen en een afspraak maken...hij of zij kan jou dan wel vertellen wat het geweest zou kunnen zijn, en wil je weten of het een miskraam is, dan moet je gewoon een zwangerschapstest doen... heel veel succes en echt naar de huisarts gaan he.. groetjes smoekie
smoekie; en wil je weten of het een miskraam is, dan moet je gewoon een zwangerschapstest doen sorry maar dat is niet waar, wanneer je een miskraam krijgt heeft testen geen zin want de test geeft alsnog aan dat je zwanger bent omdat het hcg hormoon nog in je licbaam zit. je moet gewoon naar de ha en dan wordt er een bloedtest gedaan die precies kan nagaan hoeveel hcg hormoon je in je lichaam hebt is dit minder dan normaal heb je een miskraam. heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt alleen moest ik naar het zh omdat ik zoveel pijn had en ze dat dus niet konden traceren heel veel sterkte meid!
Dat is nu juist wat Smoekie bedoeklde. Als de test posi is dan kan je er van uitgaan als je zo erg bloed dat het een miskraam was.
Aan de ene kant denk ik dat ik niet zwanger kan zijn, omdat ik het al een jaar aan het proberen ben, en ik heb overgewicht dus mijn cyclussen zijn onregelmatig, dus erg moeilijk om zwanger te raken. Het lijkt eigenlijk op een hevige menstuatie zeg maar dat je de hele dag niet naar de wc bent gegaan om je maandverband te schonen. Maar het kan toch ieder geval geen menstuatie bloed zijn want, het gebeurde direct na het klussen?
Maar waarom is het dan direct na het klussen? Kan het zijn dat er ergens bloed vast zat en dat het dan eindelijk vrij komt ofso?
Het kan juist heel goed dat je menstruatie komt na het klussen. Dat kan namelijk de menstruatie opwekken.
ow ok bedankt, en hoe ligt het met de temp tijdens de menstruatie is het dan het zlefde als normaal of moet het juist stijgen?
Ik heb van veel mensen gehoord dat je de eerste drie maanden van je zwangerschap niet echt veel moet klussen omdat je dan een miskraam kan hebben.
Van seks krijg je GEEN miskraam, je mag als je zwanger bent gewoon seks hebben, (alleen NIET als je vliezen gebroken zijn, maar dat kan pas later natuurlijk)
grote onzin! Bij een miskraam is het vruchtje niet in orde, of het is een foutje met innestelen. Maar door sex krijg je geen miskraam!
Me2 Geplaatst: Ma Mei 14, 2007 4:46 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- sarai schreef: sorry maar dat is niet waar, wanneer je een miskraam krijgt heeft testen geen zin want de test geeft alsnog aan dat je zwanger bent omdat het hcg hormoon nog in je licbaam zit. Dat is nu juist wat Smoekie bedoeklde. Als de test posi is dan kan je er van uitgaan als je zo erg bloed dat het een miskraam was. oke sorry dan had ik dat verkeerd begrepen ](*,) [/quote]
De eerste 3 maanden van de zwangerschap (12 weken) zijn heel pril en de kans is iets groter om een miskraam te krijgen. En als je uiteindelijk toch een miskraam krijgt is dat echt niet door gemeenschap. Misschien dat dit wordt vertelt door naieve mensen?