Wat voor matras met bekkeninstabiliteit?

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Oct 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Wie heeft er bekkeninstabiliteit en wat voor matras heb je? Hard of zacht?
    Ik heb door de verhuizing een maand op een luchtmatras gelegen en had bijna geen last van m. Rug. Nu slaap ik net twee dagen op mn eigen matras, een zachte en heb gelijk weer last in mn onderrug:(

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

2. Bika

Bika Niet meer actief

Een vrij harde MLine, geen last van bekkeninstabiliteit of mijn rug meer bij het opstaan!!! Heerlijk :D

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

je luchtmatras zacht opgeblazen op je eigen matras leggen.. Veel toegepaste truc bij rugpatienten. Heeft nl. een volledig ondersteunend effect alleen dan zonder dat het de vorm onthoud zoals een traagschuim en dus draai je wat makkelijker als bij een traagschuim .

4. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Ik had vroeger een waterbed, geweldig! Omdat mn man dat echt niks vond, heb ik nu een ultra zacht matras (geen traagschuim) waar ik echt in wegzakt. helpt ook heel goed

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb een zachte boxspring maar wel met een traagschuim topmatras. En sinds ik dit bed heb heb ik nauwelijks nog last van bekkeninstabiliteit terwijl ik daarvoor sinds de zwangerschap van de jongste constant pijn heb gehad.

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wij hebben een harde boxspring, tijdens mijn zwangerschap sliep ik op een uitklapbaar bed en ik sliep heerlijk!

In mijn eigen bed had ik er meer last van.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Van Kaufmann voor mensen met rugklachten niet duur en fantastisch slapen :D

Share This Page