Wie heeft er bekkeninstabiliteit en wat voor matras heb je? Hard of zacht? Ik heb door de verhuizing een maand op een luchtmatras gelegen en had bijna geen last van m. Rug. Nu slaap ik net twee dagen op mn eigen matras, een zachte en heb gelijk weer last in mn onderrug Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
je luchtmatras zacht opgeblazen op je eigen matras leggen.. Veel toegepaste truc bij rugpatienten. Heeft nl. een volledig ondersteunend effect alleen dan zonder dat het de vorm onthoud zoals een traagschuim en dus draai je wat makkelijker als bij een traagschuim .
Ik had vroeger een waterbed, geweldig! Omdat mn man dat echt niks vond, heb ik nu een ultra zacht matras (geen traagschuim) waar ik echt in wegzakt. helpt ook heel goed
Ik heb een zachte boxspring maar wel met een traagschuim topmatras. En sinds ik dit bed heb heb ik nauwelijks nog last van bekkeninstabiliteit terwijl ik daarvoor sinds de zwangerschap van de jongste constant pijn heb gehad.
Wij hebben een harde boxspring, tijdens mijn zwangerschap sliep ik op een uitklapbaar bed en ik sliep heerlijk! In mijn eigen bed had ik er meer last van.