iemand ervaring met action ovulatie testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvanka89, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben er nu maar vanuit gegaan dat ik gewoon ongesteld ben geworden dus ik wil als het goed is vanaf morgen of dinsdag ovulatie testen doen.
    Gister bij de action 2 pakjes gekocht dus 10 in totaal heb ik nu.
    Maar heeft iemand ervaring met de ovulatie testen van de action?
    En wanneer moet je dat dan doen enzo..Sorry hoor maar ik weet niets van ovulatie testen en wil gewoon kijken of ik echt wel een eisprong krijg..

Vanaf de pil ronde tot nu zat maar 22 dagen cyclus tussen

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik heb de action ovulatie testen gebruikt, werkten bij oms prima. Streep werd altijd duidelijk roze bij een eisprong. Ik bewaarde de testen schreef de datum er op en zo kon ik ze elke dag onder elkaar leggen om te kijken of mn piek al kwam. Ik begon vanaf cyclus dag 5 met testen, dit omdat ik soms al een eisprong had op dag 5/6/7. Maar meestal pas op cyclusdag 13/14. Spannend!
    Ben je regelmatig ongesteld?

3. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net gestopt met de pil.. Laatste pil genomen op 10 januari.
    Daarna ontrekkingsbloeding/menstruatie gehad. En nu weer vanaf 6 feb iets aan het bloeden denk wel dat het me menstruatie is.
    Dan is het een korte cyclus van 22 dagen. Als ik vanaf de pilronde tel.

4. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf wanneer moet ik beginnen dan ?
    En vanaf wanneer tel je je eerste cyclus dag?

5. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb ook goede ervaringen met deze ovulatie testen; voor mij waren ze beide rondes meer bevestigend dan dipsticks. Wij hebben de tweede ronde een dag na de positieve test geklust en ik was zwanger! Voor mij dus in een eventueel nieuwe ronde weer deze testen ;)

Als je inderdaad zo'n korte cyclus hebt zou ik vroeg genoeg beginnen met testen. Als je jouw gegevens invult bv bij ClearBlue geeft hij aan starten op 10 februari...

6. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bedankt voor de tip. Waar kan ik dat vinden van wanneer ik starten moet daarmee?

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
  8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik heb ook goede ervaringen met de actionovulatietesten, mijn cyclussen waren gemiddeld 26-28 dagen. Ik begon met testen op dag 9/10.

Deel Deze Pagina