Goedemorgen dames, Ik heb altijd een (lange) onregelmatige cyclus. De laatste paar maanden Gemiddeld 43 / 44. Ik zit nu op ongeveer 20 dagen overtijd. Ik moest een beetje rond 4 februari ongesteld worden. Heb al een paar testen gedaan en die waren negatief. 1 tje was heel licht roze (had daar een topic over geopend) maar de testen daarna waren gewoon wit. Zaterdag had ik nog een test gedaan ook wit. Kans is dan toch klein dat ik zwanger ben? Ik zat te twijfelen van zal ik een bloedtest doen. Maar dan zou men test van zaterdag toch wel positief moeten zijn. Ben zwz niet echt van de prikjes maar stel dat het toch een positief resultaat zou kunnen zijn, wil ik toch wel ff bloed laten prikken. Maar lijkt mij een beetje "onmogelijk" na al die witte testen. Wat denken jullie?
Ik zie dat je cyclussen relatief lang zijn dus ik denk dat deze ook wat langer is. Bloedprikken bij negatieve ZW-test lijkt me wat overbodig maar dan weet je gelijk wel zeker of je al dan niet zwanger bent. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid in de hoop van alsnog een positieve test!
Ik heb even jouw andere topic bekeken en inderdaad op die van 17 februari staat een streepje. Zo'n streepje heb ik ook weleens gehad op reactie lh piek. Omdat jouw testen daarna weer wit zijn geworden, kan het zomaar zijn dat dit bij jou ook het geval was. Dan zou jouw nod uitkomen op 3 a 4 maart. Ik zou dus nog even afwachten. Ik weet niet of je toevallig nog geklust hebt in die periode?
Dat dus. Waarschijnlijk heeft die ene test op je eisprong gereageerd. Ik zou even tot 4 maart wachten. Ben je dan nog niet ongesteld en heb je nog steeds negatieve testen, dan huisarts bellen voor evt bloedprikken.
Sorry lh piek gaat inderdaad vooraf aan eisprong. Na die piek volgt eisprong 24 tot 48 uur later. Vandaar nieuwe nod rond 4 maart. Maar als jij zo'n lange onregelmatige cycli hebt. Is het dan niet een idee om wat actiever jouw eisprong op te sporen? Ik zelf heb hier veel Hulp aan gehad en kreeg daardoor na 9 maanden al doorverwijzing gynaecoloog omdat bleek dat ik maar sporadisch een eisprong had.