Weten jullie nog, mijn topic in december? Met de termijnecho kwamen wij er achter dat ons kindje een megablaas had. Hij had geen kans van overleven. Op 4 januari hebben wij de zwangerschap met pijn in het hart moeten beeindigen. En nu... ben ik opnieuw zwanger! Gisteren een vroege echo gehad en een kloppend hartje gezien. Maar de spanning blijft, tot in ieder geval de termijnecho. Deze staat op 13 juni gepland. Afhankelijk van de uitkomt van het genetische onderzoek wat nog loopt hebben we resp. Een herhalingskans van 25 of 1%. Nog andere die zo n spannende echo tegemoet gaan? En duimen jullie mee voor ons??
Ik heb jouw verhaal gelezen inderdaad. Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim ook heel hard voor je dat alles in orde is!
Ik weet het ook nog goed! Wat spannend nu weer zeg... Hoop met heel mn hart dat het nu goed mag gaan!
Topic toen inderdaad gelezen. Gefeliciteerd! En hoop dat jullie zo een mooie termijnecho hebben. En daarna volop kunnen genieten van dit kindje. Is er duidelijk wanneer jullie uitslag krijgen van het genetische onderzoek?
Ten eerste van harte met je nieuwe zwangerschap! Kan me voorstellen dat dit een zenuwslopende tijd voor jullie moet zijn. Ik ga duimen dat jullie kindje dit keer helemaal gezond is...!
Dat kan ik zeker nog herinneren! Vond het zo ontzettend erg! Ik ga zeker voor jullie duimen! Hoop dat de tijd tot de echo niet al te langzaam voor jullie gaat. Dikke knuffel!
Als het goed is binnen week of 3 a 4. Dat zal rond de termijnecho zijn. Ik hoop heel erg dat het net ervoor komt.. Met de termijnecho ben tussen 10 en 10.5 waarschijnlijk s dan het blaasje normaal is geeft dat nog geen garantie . Tussen de 11 en 13 is het sowieso zichtbaar vandaar dat ik met 13w ook een guo krijg. Maar goed, eerst leven we naar de tussenecho van 30 mei toe. Dan pas durven we te denken aan de termijn van 13 juni. En verder dan dat durf ik nog niet te kijken!! Wat lief allemaal dat jullie reageren en meeduimen!
3.5 week wachten nog.. Maar gelukkig mag ik een keertje tussen door komen om te zien of alles nog goed gaat daar binnen
Jaa ik ben vandaag 8 weken en 2 dagen zwanger. Vind t doodeng. De 27e heb ik een pretecho ingepland met negen weken en 1 dag. Kan me niet voorstellen dat het hartje dan nog steeds klopt en dat het vruchtje goed gegroeid is... Voelt zo onwerkelijk allemaal. Voel me ook gewoon hartstikke goed, en niet ziek zwak en misselijk...hoop maar dat we de zwangerschap zonder kleerscheuren doorkomen. Ik duim voor ons beiden!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend de komende weken, maar hopelijk gaat dit keer alles goed!
Mijn duimen staan voor je omhoog, lieve Bubbels! Ook langs hier nog eens gefeliciteerd. Ik wens je een fijne en zorgeloze zwangerschap toe
Wat super! Gefeliciteerd! En ik duim voor een prachtig gezond kindje! Succes met de spannende wachtweken!
Jammer dat we de tijd niet vooruit kunnen zetten he.. Ik heb di over een week weer een echo pff duuuuurt lang