snachts nek en hoofdpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamzie, Oct 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    Sinds een aantal nachten krijg ik snachts zulke erge nek en daarvan weer hoofdpijn :(
    Ik denk dat ik verkeerd lig maar heb al van een aantal kussens verwisseld maar niks helpt.
    Heb zelfs zo'n dure kussen van M-Line nog van mijn vorige zwangerschap. Toen had ik er ook zo'n last van en toen hielp die kussen wel.
    Maar nu dus niet meer.

Ben een beetje ten einde raad want snachts rond 3 uur kan ik al niet meer slapen van de pijn en de hoofd en nekpijn blijft de hele dag doorzeuren.

Iemand een goede tip wat ik ertegen kan doen?

Mamzie

2. puck24

puck24 Niet meer actief

Ik heb er ook last van en ga nu naar de chiropractor en moet zeggen het begint echt te werken!

3. TJB

TJB Niet meer actief

warm kersenpitkussentje of zoiets in de nek. Zoals je het zegt lijkt net of je spieren in je nek op een bepaald moment een soort van verkrampen. Hier altijd heel veel lasst van hoofdpijn (behalve in de zwangerschap hihi) en dan deed ik dat altijd. Of de warme douchestraal en je nek laten lopen en proberen te ontspannen daar

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Heb ik hier ook last van. Zeer vervelend. Ik heb ook alles al geprobeerd, maar niks lijkt te helpen.
    Die warme kersenpittenzak, kan ik nog proberen.

Share This Page