Pijn in heupen en bekken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jessy25, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Heb bij mijn vorige zwangerschap (in Spanje) ontzetten veel last van mijn bekken, heupen en schaambot gehad tegen 7 maanden tot het einde! kon soms niet meer lopen of zitten van de pijn! Maar in Spanje is er toen niets aan gedaan en is na mijn zwangerschap langzaam overgegaan!

Maar ik ben nu opnieuw 12 weken zwanger nog niet aangekomen en heb er nu al last van! gister na het stadten deed het zo'n zeer! en ben pas 12 weken! Schrik hier een beetje van zeg! is dit normaal of denken jullie dat ik toch maar even een VK moet bellen? :(

thanks alvast! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt de vk bellen, maar ik denk dat je nog beter een bekkenfysio kunt bellen. daar heb je geen verwijzing van de ha voor nodig.

ik heb ook bi gehad, begon met 16 weken. ik ben gelijk naar de fysio gegaan en heb daardoor de schade flink beperkt weten te houden. kon doorwerken tot 33 weken (lopend/bukkend werk) en na de bevalling was het direct weg.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Idd beter een fysio inschakelen en alleen even je verlos inseinen dat je naar de fysio gaat. Omdat je bekken verweken onder invloed van hormonen kan je er idd nu ook al flink last van hebben! Bij mij is het 10 jaar geleden begonnen na de bevalling van de oudste en heb er altijd min of meer last van, tijdens mijn zwangerschap komen de zware klachten steeds vroeger opzetten, nu al met 5 weken.

4. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Bij mij begonnen de eerste klachten al met 6 weken dus het zou heel goed kunnen! Ik ben ook naar de fysio gegaan en kan nu met bepaalde oefeningen heel goed verder want ik kan nog alles (heb zelfs vorige week nog met een paar 5 jarigen gevoetbald....).
    Dus ga vooral naar een fysiotherapeut, kan nooit kwaad!!
    Succes!

5. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Echt bedankt voor de reacties... Het is de laatste dagen alleen maar erger geworden en het doet nu zelfs pijn tijdens het zitten! Kan idd beter maandag maar even bellen met een fysio!

thanks! :)

6. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Lees het boek: bekkenpijn tijdens en na de zwangerschap van Cecil Rost. Een aanrader: ze heeft een aantal technieken ontwikkeld die veel BI ellende kunnen beperken of verminderen. Die staan er duidelijk in beschreven. Vorige zwangerschap kon ik ook nauwelijks meer lopen. Nu weer zwanger, en door middel van deze technieken heb ik het grotendeels onder controle. Zie ook:
    bekkentherapie.nl

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hoe begint BI eigenlijk... want ik kan de hele avond al geen normale zithouding vinden omdat ik constant zuerende pijn heb links onderin mijn rus en straalt uit naar voren naar mijn buik, alleen links....

Deel Deze Pagina