phoeh wat spannend.. ik ben nu 41 weken en 5 dagen zwanger, en moet om half 7 bellen of er plek is op de verloskamers.. als dat zo is, dan moet ik al om half 8 aanwezig zijn en dan maar hopen dat alles goed week is daar binnen,, en dat ik meteen lekker een infuus krijg, en dat we ons meisje vandaag nog kunnen zien het kan ook zijn dat ik gewoon een gel krijg vanbinnen 2x vandaag, en morgen dan weer,... ik hoop zelf van niet.. ben me toch wel erg aant verheugen erop dat ik ' lekker ' kan gaan bevallen vandaag Wish me Luck
Oeh spannend hoor!!! Hoop dat er plaats voor je was en dat je inmiddels 'lekker' aan het bevallen bent Laat even weten hoe het gegaan is als je er weer toe in staat bent? Ben wel benieuwd!
er was plek.. ik kwam daar aan om 8 uur smorgens, en ze hebben rond kwart voor 9 mijn vliezen gebroken,. toen kreeg ik ook meteen de ruggenprik (ik deed mee aan een onderzoek daarna, dus ik heb hem meteen al gekregen) toen heb ik in bed gelegen tot een uur of 11 toen begonnen de weeen, daar voelde ik niets van, je kon ze alleen zien op de ctg.. wat was ik daar blij om haha.. ik was op dat moment nog helemaal in de veronderstelling dat ik een hele pijnloze bevalling zou krijgen door de ruggenprik.. rond kwart over 1 hebben ze nog eens gekeken en had ik 6 cm ontsluiting maar toen rond kwart over 2 begon ik toch druk te voelen beneden.. en rond half 3 kwamen de weeen toch door de ruggenprik heen,, ik de verloskundige geroepen, en ze geloofde mij niet, omdat ik niets hoorde te voelen door de ruggenprik.. maar de weeen werden steeds pijnlijker, en toen raakte ik een beetje in paniek... dus toen heb ik ' ge eist ' dat de verloskundige weer kwam,.. dat deed ze dan ook om 5 voor 3 en toen voelde ze weer, en had ik al volledige ontsluiting.. ik mocht gaan persen.. Wat een Hel was dat zeg.. van het ene moment echt totaal geen wee voelen,.. tot zo vanuit het niets de pers weeen te voelen en te mogen persen... maar toen om 15:21 was ze geboren, naar ong 15 keer persen... echt wat een wonder is zoiets toch... ik zit nu lekker thuis.. wel met rond de 20 hechtingen van de inknip.. maarjah dat is over een weekje of 2 voorbij..