bloedprop

Discussie in 'Prematuur' gestart door miranda22, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo hier.

Vraagje mijn zoontje is nu 4 weken en is ruim 4 weken te vroeg geboren.
    Vanaf 2 weken heeft hij heel erg veel last van krampjes, we hebben in overleg met het consultatie bureau nu nutrilon speciaal tegen krampjes, de eerste 2 dagen had ik het gevoel dat het werkte maar daarna had ik het gevoel dat het weer was zo als in het begin.

Nu net bij het verschonen zat er een flinke prop slijm met bloed in zijn luier, heb meteen de ha gebeld, maar mijn eigen ha is met vakantie dus moet ik nu om 4 uur naar een vervangend arts.

Nu wilde ik eigelijk eve vragen of er iemand is die dit bekend voor komt er wat meer van weet? Op internet kan ik eigenlijk weinig vinden

Groetjes miranda

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    nee nooit gehad.

laat je het even weten vind het toch wel eng :( sterkte meis!

3. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    mijn zoontje is vijf maanden te vroeg geboren en ik heb dit probleem ook gehad krampen en bloed in de ontlasting wij zijn overgegaan op een speciale voedign pregomin genaamd en hadden bij de apotheek iets moeten hlen om de darmpjes te herstellen
    blijkt normaal te zijn bij kinderen met krampen die de voeding niet goed verdragen hier was het na een week met medicijne over veel succes en de krampen moeten er gewoon uit groeien
    met drie maanden is het hier over gegaan
    veel succes

4. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    5 maanden te vroeg geboren?!

5. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Thunder zegt het al .... 5 maanden te vroeg geboren dus met 20 weken... nee dat lijkt me nie tkloppen.
    Misschien een typfoutje?

Het probleem van de TS ken ik niet, maar hoe is het afgelopen nmiddels al bij de HA geweest?

6. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    sorry vijf weken typ foutje

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    weet je al wat het is /was? heb het nog nooit gehoord..

8. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo allemaal

sorry dat het eve duurde, beetje druk hier.

Mijn eigen ha was op vakantie dus werd naar een ander door gestuurd die heeft me smiddags gebeld, en die had toevallig die dag en de dag ervoor een baby op spreekuur gehad die precies het zelfde hadden en die waren ook over gestapt op een andere voeding. En dit kan een paar dagen duren voor het lichaam dit accepteerd en het goed verwerkt en dan kan dit gebeuren.
    Als het nog een keer zou gebeuren moest ik meteen bellen maar dat is gelukkig niet meer gebeurd.

We hebben trouwens op internet sab simplex gevonden druppels voor in de fles tegen de krampen en dit werkt echt perfect de krampen zijn echt een heel stuk minder geworden xander heeft nog wel wat krampen maar bijna niet meer echt super

Groetjes miranda

Deel Deze Pagina