Bloedpropjes in de neus symptoom van zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door malleboe, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Ik heb sinds gisteren ineens last van boedpropjes in mijn neus. Ben verder niet verkouden. Nu lees ik op internet dat er meiden zijn die al vroeg in de zwangerschap last van bloedneuzen hebben.

Hebben jullie ervaring hiermee?

(ja ja, de week voor de NOD komt er weer aan, dus we gaan weer op iedere verandering letten ;) )

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hoi meid,

met die bloedpropjes heb ik geen ervaring,, maar de keren dat ik zwanger ben geweest, had ik van me allergie de raarste uiting,, de kwame bij mij juist van die hele rare klodders snot..! en heel af en toe wel een sliertje bloed.. maar die propjes waren bij meer de snot ! wel alleemaal beetje vies,, maar miss heb je er wat aan

3. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Ik heb toen ik nog niet wist spontane een bloedneus gehad toen ik uit bed kwam.

En met 6 weken had ik ook spontaan een bloedneus.

Terwijl ik dit nooit heb/had

4. Salima

Salima Actief lid

17 aug 2008
    145
    1
    18
    Vrouw
    Hier nog een. Ik heb ook voordat ik het wist een bloedneud gehad en nu nog last van propjes, Dus wie weet is dit ook wel een symptoom..

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik heb ook een beetje raar snot met af en toe een beetje bloed erin,,,,dus tja je weet et niet he!heb blijft gewoon heel lastig ! succes

6. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Helemaal bevestigen kan ik het natuurlijk niet...maar ik ben nu dus wel zwanger :)

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha gefeliciteerd.
    Ik heb ook last van bloedneuzen, maar ben dus wel verkouden. Zal wel niets te betekeken hebben.

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik had afgelopen dagen ook een beetje bloed steeds in mijn neus...

heb vanochtend getest.. hij staat in mn album.. in echt zie ik wel gewoon een heel dun 2e lijntje ..op de foto zie ik hem zelf niet eens es...

kben benieuwd!

9. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik ben niet verkouden, maar heb afgelopen weken al paar x last van bloedneus gehad! ZIe banner :D

10. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Dat is echt wel apart!Dat symptoom dat is niet iets wat je regelmatig hebt.....

11. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Zeg ook niet dat symptoom is, ik heb er wel last van, en ben niet verkouden.. ;)

12. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik heb het ook en zie banner :D

13. Sannehai

grappig is dat zeg ;) dat toch wel veel zwangeren dat blijkbaar hebben;)

14. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb het nu ook al 3 dagen ofzo.. de ene keer me linker en andere keer rechterneus gat.. het loopt er niet uit ofzo maar als ik met zakdoekje erin ga dan zitten er toch grote bloedvlekjes op.... geen idee of het wat betekend want ik weet niet precies of ik verder in mijn cyclus ben dan dat er op mijn banner staat... ben wel verkouden geweest maar is al over

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    :-#

1x plaatsen was wel genoeg he :)

16. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Yep hier ook geregeld bloedneuzen als ik mijn neus snuit of soms loopt het er ineens uit .. Voor de zwangerschap ook nooit last van gehad .. :)

17. Sannehai

hoi dames ik wil iet zeggen dat het een symptoom is maar kijk mijn banneer..-> Jippie!

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou ik hoop het! ik heb nog steeds bloed in me neus dus ik heb nog hoop

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Yesssss ik dacht dat ik een vreemde ziekte had! maar ik heb dus ook bloedneusjes en bulletjes (sorry) van bloed. Elke dag weer en dat merk ik pas als ik sochtends opsta.

maar nu blijkt dus dat het met de zwangerschap te maken heeft. mischien omdat de adertjes nu veel beter doorbloed zijn (dat gebeurd toch bij het zwanger zijn) en dat ze dan maybe kapot springen ofso...

20. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hier nog iemand, voor mijn zwangerschap nooit last ervan gehad en nu plots dagelijks een bloedneus, voorals als ik mijn neus snuit. Ik heb ergens gelezen dat het wel degelijk door de zwangerschap komt, hoe het precies in elkaar zit weet ik wel niet meer.

Liefs Stephanie

Deel Deze Pagina