vraag over koperspiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door marline1983, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi

ik heb een jaar lang buikpijn gehad bleek dus dat ik verklevingen had die zijn verwijderd
    ik kreeg dus ook onder narcose een koperspiraal(kan tegen geen enkele hormonen)
    ik werd na dat ie gezet was om de week ongesteld maar moest nog naar de controle spiraal zat goed enz
    dus ik vragen of het normaal was dat ik om de week ongesteld werd
    dat was dus niet normaal want moest gewoon netjes elke maand ongesteld worden
    dadat ik dat gevraagt had dus ook niet meer ongesteld geworden nu al ong 5 weken

nu is mijn vraag kan je menstruatie ook wegblijven met een koperspiraal?
    van mirena wist ik dat het kon maar niet van de koperspiraal
    ben het vergeten te vragen dus dan maar hier

wie is ook niet meer ongesteld geworden nadat ze een koper spiraal hebben gekregen

groetjess marline

2. hope4somthing

hope4somthing Actief lid

15 dec 2009
    106
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ook een koperspiraal maar wprdt wel netjes om de maand ongesteld..
    Weet je zeker dat ie nog goed zit??

3. Trees

Trees Niet meer actief

Een koperspiraal hoort je cyclus niet te beinvloeden. Of je koperspiraal zit niet goed of het ligt aan je cyclus. Ik herken het in ieder geval niet toen ik nog een spiraal had. Misschien even contact opnemen met je gynaecoloog?

4. Female

Female Niet meer actief

Volgens mij moet je natuurlijke cyclus (omg schrijf ik dit goed :)) wel eerst op gang komen.
    Ikzelf werd meteen na het zetten netjes 1 x per maand ongesteld.
    Na 6 mnd moest ik trouwens weer naar de gyn, controleren of ie goed zat dmv echo..

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    de spiraal zat 6 weken erna nog goed
    ben toen om de 2 weken ongetsld geweest en na de controle niet meer ben nu 3 maand niet ongesteld geweest en weer buikpijn
    krijg vrijdag weer een echo om te kijken maar de huisarts denkt dat ik weer verklevingen heb want heb weer dezelfde klachten als voor de operatie

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik ben ook nog niet ongi geworden sinds de plaatsing. Heb er een vraag over gesteld bij de verloskundigen.

7. veronika

veronika Niet meer actief

Mijn ervaring met koperspiraal is dat ik er lang en heftig ongesteld van werd. Wel netjes elke maand, maar soms ruim een week en met veel krampen.

Met Mirena was mijn ongesteldheid altijd licht, maar wel aanwezig.

Zou niet weten hoe je met koperspiraal lang niet ongesteld kunt worden. Deelight, bij jou misschien omdat het gewoon nog niet op gang is na de geboorte?

Marline, hoop dat je niet weer verklevingen hebt zeg, sterkte.

Deel Deze Pagina