Hoi! Ik ben zwanger, gister de eerste positieve test gehad en vandaag een 2-3 weken op de clear blue. Morgen zou mijn NOD officieel zijn. Nu heb ik al een paar dagen buikpijn die steeds erger word en vandaag ook wat oud bloedverlies bij het afvegen. Ik heb al een vroeggeboorte en een miskraam achter de rug, ik ben echt bang voor weer een miskraam gezien de buikpijn en het oud bloedverlies. Ik weet niet wat ik hiermee wil, gewoon even mijn verhaal kwijt denk ik. De weg naar nog een zwangerschap was lang en onrustig maar het is zo zo zo gewenst. Duimen jullie mee dat het goed gaat?
Die zien er idd goed uit. Hoe is het met de bruine afscheiding? Minder geworden? Ik snap je angst. Ik hoop heel erg voor je dat je een goede zwangerschap mag hebben. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik best behoorlijk bloedverlies gehad. Hoever ik toen precies was weet ik niet meer, want op dat moment wist ik niet eens dat ik zwanger was. Bij mij duurde het ongeveer 2 weken tot het helemaal over was. Ik dacht dat het mijn eerste menstruatie was na de eerste zwangerschap. Later bleek ik dus al zwanger te zijn op dat moment. Bij mij is het daarna allemaal goed gegaan. Ik hoop met jou ook❤️
Het is wel iets minder geworden maar ik ben er nog niet gerust op. Ik heb mij toch maar aangemeld bij de verloskundige en dan gaan we het wel meemaken. Dankjewel voor je lieve woorden en wat fijn dat het bij jou allemaal goed is gekomen!
Geen bloed gezien nog! Wel nog behoorlijk buikpijn/rugpijn. Ik hoop oprecht dat dit goed blijft gaan! Wel alvast de afspraken bij de verloskundige gepland
Bovenste is van 1ste kerstdag, middelste van 2de en de onderste is van vandaag. Mooie oploop toch? Gister had ik wel echt een piek kwa buikpijn, vandaag is het een stuk rustiger al is het nog wel aanwezig. Ook vandaag nog geen bloed gezien
Hoi, dat ziet er allemaal goed uit hoor! Ik denk dat wij voor ongeveer dezelfde termijn uitgerekend zijn, echter hier ong geen 3+ CB . Gisteren bloed getrokken en waarde is 723. Voor een CB 3+ moet je ongeveer min. een HCG waarde hebben van 2000 hcg. Proficiat!
Dankjewel! Ik wist dat niet van de hcg waarde bij de clearblue. Ik heb ook op momenten nog mijn kop in het zand hoor Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Zit je al in het september bevallingsclubje? Je bent welkom! Als je gister een waarde van 723 had dan moet je overmorgen wel een 3+ hebben toch?
Hier is de link: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/uitgerekend-september-25-%E2%99%A1.738822/page-18#post-24997888