Hoi allemaal, ik ben inmiddels bijna 7,5 maanden en ik voel me harstikke goed.. Ik heb alleen wat last van maagzuur, spataders aan 1 been, wat obstipatie maaar waar ik eigenlijk echt last van heb is van mijn schaambot. Ik heb hier de vk en de huisarts al over gevraagd maar ik wil toch ook graag jullie ervaringen horen. Ik begon met een opgezette tja hoe zal ik t noemen, het gedeelte naast mijn schaamlip, dit voelt nu dik (je ziet t ook). Ik houd vocht vast daar (wat een plek he) en het voelt vaak alsof ik er een beuk op heb gehad. IK heb er geen last van behalve als ik een tijdje heb gezeten en dan opsta.. dan voelt t heel zwaar aan, kramperig en kan ik niet rechtop lopen en voelt t weer alsof ik een beuk heb gehad.. dit straalt dan uit naar mijn bovenbenen. De vk wilde t nog niet direct een bekkeninstabilitieit noemen en ik moest het in de gaten houden. Maar ik begin nu toch te twijfelen of ik dit niet heb. Hoor het graag. Liefs, B
ik heb het ook een beetje gehad... maar ik had ook jeuk aan me lipjes om zo maar te zeggen... ik douchte elke dag en ben toen 2 keer per dag gaan douche en de straal eropgehouden en bij mij hiel dat misschien bij jou ook