steken vagina bij 15 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kirrebir, Aug 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 15 weken en heb al een tijdje echt last van steken in mijn vagina. Alsof er iemand met een breinaald in zit te prikken :)

Hebben jullie hier ook last van (gehad)?

Ook heb ik gemene steken op of net boven mijn schaambot.
    Het voelt soms alsof je een tampon verkeerd hebt ingebracht, ken je dat?

In andere topics lees ik dat het indalingsweeen zijn, maar dat hoop ik toch niet bij 15 weken :$

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, ik ben 11 1/2 week en herken het ook hoor! Had tot nu toe vooral last van mijn darmen, maar van de week opeens felle steken ter hoogte van mijn schaambot, en iets links daarvan, auw!! :$ Alsof je met een mes bewerkt wordt of alsof het kleine stroomstoortjes zijn. Ik hoor vaak dat het de groei van de baarmoeder of bandenpijn is, en ga daar maar vanuit!;)

3. Marise

Marise Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,588
    1
    0
    Ik heb het ook gehad en nu soms nog rond de 16 /18 weken...maare kan me niet voorstellen dat het indalingsweeen zijn. Voel het echt zegmaar onder bij me baarmoedermond ofzo...

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    nee hoor, heeft er niks mee te maken. ik heb daar ook veel last van gehad rond die tijd, maar het kindje is toch echt pas na 30 weken gaan indalen ;)

groetjes

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ja, heb ik ook gehad! Niet vaak en ook niet constant, maar ik herken het wel..

6. Mistique

Mistique Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    1,053
    0
    36
    Die steken daar heb ik sinds vandaag ook last van. Schrok me kapot, auw wat doet dat pijn :(. Maar het is ook zo weer weg en dan komt het weer. Volgens mij is het ook de groei van de baarmoeder en evt bandenpijn.

7. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ja heb ik ook gehad, het lijken soms wel electrische stootjes. De VK zei toen dat het misschien wel de baby is die je voelt.

8. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb het ook gehad en het voelde voor mij als het oprekken van de baarmoeder/banden..
    Voel het nu nog wel eens alleen dan meer in m n lies ipv bij mn schaambot.
    Het hoort er allemaal bij helaas die pijntjes.

9. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!

Ja, ik weet dat het er bij hoort... Maar soms ga je ineens twijfelen :)
    Bij de laatste echo (afgelopen maandag) lag hij/zij ook ondersteboven. En dan denk je ineens: dat doe je toch ook niet voor je lol??? hahahaha
    Nou ja, ben gewoon lichterlijk paranoia laten we maar zeggen.

Vind alleen vooral het gevoel "alsof er een tampon verkeerd zit" zo vervelend..

10. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

Jun 28, 2009
    981
    0
    16
    had dit ook en heb het toen aan de vk gevraagd. Zij vertelde dat je banden waar je baarmoeder aan hangt beginnen in je vagina. Het voelt dus anders als bandenpijn in je buik maar het is wel degelijk bandenpijn en volgens haar niets om je zorgen over te maken. had toen ook gelezen dat dit weleens voorkwam bij indalen en was me dus rotgeschrokken. Ze stelde me toen gerust en zei dat indalen bij (wat ik toen was) 20 weken technisch gezien niet eens mogelijk is, laat staan bij 15 weken. Geen zorgen over maken dus!

xxx

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Ik heb er ook last van, maar het zijn idd je banden.

Indalen is onmogelijk dus je hoeft je geen zorgen te maken.

12. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er nu ook een heel zeurderig "menstruatie" gevoel bij, dus ik ga er maar vanuit dat mijn bm lekker aan het oprekken is.

Share This Page