Morning After Pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door marja123, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marja123

marja123 Nieuw lid

8 jul 2014
    2
    0
    0
    #1 marja123, 8 jul 2014
    Laatst bewerkt: 8 jul 2014
    Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 21 en had afgelopen vrijdag seks met mijn vriendje gehad. We deden het veilig (zoals altijd). Toen hij klaar was, zag hij dat er een witte gloed op zat. We wisten niet zeker of er een gaatje inzat en of het nou mijn afscheiding is of niet, dus heb ik de volgende ochtend (binnen 12 uur) de morning afterpil ingenomen (de eerste keer).
    Die dag na het innemen van de morning afterpil had ik last van hoofdpijn en een beetje misselijk in de avond. Zondag had ik ook nog steeds hoofdpijn en buikpijn. Maandag voelde ik mij weer veel beter (op de bijsluiter van de morning afterpil stond ook dat de bijwerkingen ongeveer 2 dagen zou duren). Maar net toen ik wakker werd, had ik ineens witte afscheiding daaronder, je kan het omschrijven als een beetje korrelig, wit cremachtig, niet helemaal vloeibaar. Verder voel ik mij helemaal prima. Ik ben nu dus bang, zou het zijn dat ik toch zwanger ben, ondanks het nemen van de morning afterpil? Verder voel ik mij helemaal prima.

2. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi hoi als je afgelopen zaterdag seks heb gehad is het onmogelijk om nu al zwangerschapssymptomen te hebben :) en je heb een morning afterpil genomen en jullie hebben het veilig gedaan dus denk dat t onmogelijk is dat je zwanger ben. Als ik jouw was zal ik ongeveer wanneer je ongesteld moet worden dag erna een testje wagen als je onzeker blijft maar geloof maar dat je niet zwanger ben hoor. Witte afscheiding heeft niet met zwangerschap verder te maken. Succes;)

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Precies wat hierboven staat. Eventueel kun je even bij de huisarts laten controleren op een blaasontsteking. Daar kan een korrelige afscheiding ook door veroorzaakt worden.

4. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Een beginnende schimmelinfectie of candida kan ook voor korrelige afscheiding zorgen.

5. marja123

marja123 Nieuw lid

8 jul 2014
    2
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reactie.
    Ik ben wel beetje gerustgesteld, maar nog steeds heel bang. Want stel dat er wel een klein gaatje in zat.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kans is echt nihil.

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.570
    113
    Is gewoon afscheiding geweest denk ik. In de loop van je cyclus kan het er steeds anders uitzien.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als het wit en korrelig is, kan je misshien bij de huisarts even na laten kijken of het geen schimmeltje is

Deel Deze Pagina