Volgens de VK ben ik woensdag het vruchtje verloren. Aangezien ik daarna geen bloed meer ben kwijtgeraakt, denkt ze dat het i.p.v. een stolsel het vruchtje was. Ze belt me vandaag nog even op voor een afspraak voor een echo. Mn hoop is nu toch wel helemaal weg....de VK zal er toch wel verstand van hebben... Hoop diep van binnen dat ik hetzelfde heb als Loezzz omschreef, maar durf er nu niet meer vanuit te gaan
Heb net de VK weer gesproken. Ik krijg aanstaande maandag om 9.50 een echo om te kijken of er nog wat zit. Ze zei dat ze me geen 100% garantie kon geven, omdat het nog te pril is, maar ze hoopt dan wel wat meer duidelijkheid te scheppen. Ben blij dat ik dus niet meer zolang hoef te wachten! Ik begon erover dat ik toch wel weer hoop had gekregen, maar dat ik dus waarschijnlijk woensdag het vruchtje verloren was en toen zei ze weer: "Ja, maar aan de andere kant was je stolsel ongeveer 1 cm en dat is dan toch wel aan de kleine kant voor een vruchtje.... Het is dus echt 50/50....
pff pooh, wat eng allemaal Ik hoop en denk toch nog steeds dat je hetzelfde hebt gehad als mij. Toen ik naar de echo ging heb ik me ook voorbereid op het ergste, denk dat je dat ook beter kan doen. Ik zal voor je duimen meis [-o< liefs loez xxx
Dank je Fijn dat iedereen zo meeleefd. Ben de dagen aan het aftellen! Ohja, nog even een vraagje: Had jij ook nog last van zwangerschapskwaaltjes? Ik heb namelijk sinds ik weet dat ik zwanger ben pijnlijke borsten (dat is ook het enige), maar die heb ik nu nog steeds. Had jij dit ook of waren jou symptomen verdwenen? Ik vertelde dit de VK, maar ze reageerde hier niet echt op, zal het dan niet veel zeggen over of je nog zwanger bent?
mijn kwaaltjes waren er nog gewoon. Heb ook last van mn borsten en de dag dat ik de bloeding had werd ik kostend wakker :sick: Denk dat het wel een goed teken is als je kwaaltjes er nog zijn, maar het geeft geloof ik niet echt garantie. Ik lees ook wel eens dat meiden na een miskraam nog heel lang hun kwaaltjes houden. Of dat alle kwaaltjes verdwijnen, maar dat er helemaal niets aan de hand is. pff vreselijk hé, die onzekerheid.. gelukkig mag je maandag al, maar dan zal je wel een lang weekend hebben.. xxx
Het weekend heeft inderdaad nog nooit zo lang geduurd! Meestal kan het me niet langzaam genoeg gaan, maar nu!.... Ik heb in ieder geval vannacht 1 uurtje mazzel, dan gaat natuurlijk de klok een uur vooruit Alle uurtjes schelen denk ik dan maar! Ach ja, alleen de zondag nog door zien te komen en dan is het alweer maandag. Trouwens nog steeds geen bloed te bekennen. Dit is toch wel raar als het een miskraam moet zijn? Weet iemand of het wel vaker voorkomt dat je 3 dagen tussendoor geen bloed verliest?En dat het dan misschien later echt op gang komt? Lijkt me erg sterk dat ik een miskraam van hooguit een uurtje in totaal heb gehad!
Inderdaad nog 1 nachtje slapen. Ben net lekker wezen winkelen, even mn gedachten verzetten. K ben echt op van de zenuwen! Ben zo benieuwd wat er morgen te zien valt!(of niet natuurlijk ) Ben trouwens wel benieuwd wat voor een echo ik krijg, meestal met 6 weken krijg je toch een inwendige echo? Doet zoiets zeer of niet?
denk wel dat je een inwendige krijgt. Doet niet zeer. Ze/Hij brengt een soort staaf naar binnen (lang en dun) en dan zie je al direct op het beeldscherm de beelden. Het gaat heel snel. Ik vond het de eerste keer ook wel een beetje raar, maar dat is maar heel even. Zodra je iets ziet op het scherm ben je al vergeten dat die staaf er nog in zit. Als het goed is met je zwangerschap zie je denk ik een vruchtzakje en misschien kan je het vruchtje ook wel zien zitten. Die van mij was met bijna 6 weken 2mm en dus net zichtbaar. Ik duim voor je morgen! Laat zeker even weten hoe het ging! liefs loez
Wat spannend allemaal! Begrijp goed dat je in de zenuwen zit! Heel veel succes morgen, hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid!
Ik ga nu lekker naar mn bedje en hopelijk kan ik een beetje goed slapen. Moet om 9.50 er zijn, dus jullie horen het wel als ik teug ben... Ga er maar van uit dat er niks meer zit, dan komt de klap niet zo hard aan Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet me echt goed! Tot morgen!
IK BEN TOCH ZWANGER! Ik kan het nog niet helemaal bevatten, maar op de echo heb ik een heel klein stipje gezien en een hartactiviteit! Waarschijnlijk ben ik wel minder ver, want de VK dacht dat ik nu 5 weken en 4 á'5 dagen zwanger was. Ze zei ook dat als ik gisteren was gekomen, ze waarschijnlijk nog geen hartje kon zien kloppen. Het hartje klopte nog traag, maar dat schijnt in het begin altijd te zijn. Wat het bloedstolsel nou is geweest kon ze ook niet zeker zeggen, maar ze kon zien dat het niet uit de baarmoeder was gekomen, want dat zag er allemaal goed uit. Misschien dat er nog ergens een stolsel zat wat eruit moest....eigenlijk hetzelfde verhaal als jou Loezzz... Ik kan mn geluk niet op! Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes en steun. Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten!
Jaah YEs jipppie! Ben zo blij voor jou! Had het al wel een beetje verwacht dat het nog goed zou zitten Heerlijk meis! Wat een opluchting! xxx
pooh gefeliciteerd, hoop dat je nu met wat minder zorgen kan genieten. ga lekker van je zwangerschap genieten. ik hoop snel ook weer goed nieuws te hebben. gaan we voor. toi toi
gefeliciteerd pooh,echt super goed nieuws..... Ik hoop dat ik donderdag ook dit geweldige nieuws te melden heb,maar ben zo bang dat het toch mis is.Duimen dus....... knuf x
gelukkig alles goed is ik weet dat mijn echo vrouwtje laast zij het hartje gaat klopen tussen de 5 en 6 weken dus met een addertje gesprongen of zo
Nou wat een verhalen zeg. ik heb hetzelfde als loez gehad 3 dagen terug ook groot4-5cm schrok me dood en ben zwaar depprie vandaag.donderdag mag ik komen voor de echo. Jullie verhalen doen me eigenlijk wel goed ik had trouwens helemaal geen pijn en het was roodbruin bloed met een beetje stolses. Nu bij het afvegen een bruin veegje hoop het beste voor allemaal groetjes