Een einde aan lange 9 weken onzekerheid

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door petra359, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra359

petra359 Lid

13 jul 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo daar ben ik weer! Heb eerder geschreven onder ''toch doorverwezen 1,2,3""

Vorig week kregen we de laatste uitslagen van de chromosonen en dit was helaas geen goed nieuws. Na een weekje te hebben genoten van onze kleine meid en een nieuwe kinderwagen en kinderkamer te hebben uitgezocht mag het toch niet zo zijn! Ben op dit moment 26 weken zwanger van een meisje die goed groeit en veel beweegt. Maar ze heeft een grote afwijking dus hebben we met de dokters in maasticht besloten de zwangerschap af te breken.Hiervoor moeten we wel weer terug naar Leuven.Omdat het hier anders te lang duurt met toestemming vrgen enz. En ik wil dit nu afsluiten allemaal we zijn doodop.

Aaanstaande maandag moet ik naar Leuven voor de uitleg en de tablet ook gaan ze het hartje van ons meisje stoppen. En woensdag morgen moeten we terugkomen en gaan ze de bevalling inleiden.Ik zie hier natuurlijk heel erg tegenop we zijn nu alles aan t regelen i.v.m. de crematie.Ik leef echt langsalles heen. Sommige momenten kun je gewoon lachen en andere moment ga je er echt aan onderdoor. We hebben gelukkig nog een klein meisje van 5 jaar waar je toch voor door moet!

De afwijking is na onderzoeken een foutje van de natuur. Maar dit maakt het verdriet er natuurlijk niet miinder om. Heeft iemand ervaring hiermee?

groetjes petra

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Jeetje meid...dit is wel heel erg.....ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.
    Niemand kan dit verdriet bij jullie wegnemen en jullie gaan zware tijden tegemoet.
    Zoals je zelf al zegt jullie moeten door voor jullie andere dochtertje,en dat zal op veel momenten maar goed zijn ook.
    Heel erg veel sterkte voor nu en de komende tijden.

3. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid wat een verhaal, ben er helemaal stil van......wilde je toch even heel veel sterkte wensen voor nu en voor wat er nog komen gaat...veel liefs

4. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte komende tijd.

5. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, ach,ach....

Tranen in mn ogen!!! Kan me een klein beetje indenken dat dit onwijs pijn moet doen en zo oneerlijk voelt!!!
    Ik heb erg met jullie te doen en hoop dat jullie bij elkaar alle steun vinden die nodig is om dit rustig aan een plekje te gaan geven in de toekomst...
    Ik hoop dat jullie, als jullie meisje volgende week geboren wordt, een onvergetelijk intens moment met haar zullen hebben en een heel mooi afscheid.

Alle liefs en denk aan jullie!!!

Claire

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    wat een verschrikkelijk nieuws.. heb al je andere verhalen gevolgd en dit is zo niet eerlijk.

heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie in alle rust afscheid kunnen nemen van jullie zusje en dochtertje.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat afschuwelijk:(
    Pffff krijg er kippenvel van.
    Heel veel sterkte hiermee!

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik weet niet wat ik moet zeggen....heel veel kracht voor jullie!

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Jeetje meid wat is dit erg. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Enorm veel sterkte gewenst voor jullie.

Liefs Jada

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Wat een verschrikkelijk nieuws, heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs
    Wendy

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wat een vreselijk nieuws! Ik wens jullie heel veel kracht toe voor de komende periode...

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wat ontzettend erg voor jullie. Ik wens jullie veel sterkte de komende periode.

Liefs

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat een vreselijk bericht hebben jullie gekregen. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.

14. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Wat verschrikkelijk dat jullie dit moeten doormaken.

Ik weet een beetje wat je meemaakt wij hebben 18 Juli de zwangerschap moeten afbreken op 22.5 weken omdat ons mannetje een hartafwijking had.
    Leef bij de dag en praat er over met je mannetje om zo te weten te komen wat jullie voelen en willen.
    Er komt een zware tijd voor jullie aan met een hoop wisselende emoties ik wil jullie veel sterkte wensen. knuffel

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar wilde jullie veel sterkte wensen! Wat een verdrietig verhaal, lijkt mij enorm zwaar om mee te maken.

16. babs38

babs38 Actief lid

17 jun 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Helaas heb ik ook in dezelfde situatie gezeten als jij, alleen zijn wij er eerder achter gekomen. Met 16 weken ben ik in het ziekenhuis bevallen van ons dochtertje Puck, nadat we er achter waren gekomen dat ze het syndroom van Turner had en niet levensvatbaar was. Ook een foutje van moeder natuur wat na de bevruchting plaatsvindt. Afschuwelijke tijd...alles gaat aan je voorbij en je verbaast je er bijna over dat de wereld gewoon doorgaat, terwijl jullie dit door moeten maken. Ik hoop dat je goed door deze situatie komt en mensen hebt om mee te praten, want het is allemaal niet niks! Ik wens jullie heel veel sterkte!!

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow jeetje meis wat enorm heftig!! Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd!!

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

wat verschrikkelijk voor jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

19. EIisah

EIisah Lid

18 apr 2010
    99
    0
    0
    Jeugdhulpverlener/kindercoach
    Woorden schieten tekort. Sterkte!

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wat vreselijk. Heel veel sterkte toegewenst!

Deel Deze Pagina