Ik durf het na de goeie echo van gisteren nu wel aan om gratis dozen aan te vragen. Ik ben alleen even kwijt waar je dit ook alweer kunt doen. Ik heb de Blije Doos net al aangevraagd. Weten jullie nog meer winkels/ websites waar je dit aan kunt vragen? Of eventuele andere spulletjes die je aan kunt vragen? Ben het even kwijt na de zwangerschap van onze *dochter.
Gefeliciteerd met de goede echo! Hopelijk gaat deze zwangerschap goed! Bij de Prenatal en BabyDump kun je ook een gratis doos aanvragen. Bij Kruidvat kan dat ook, dan heb je wel zo'n spaarkaart/pas nodig.
Ok, thanx. Babydump moet met een bon die je inlevert zie ik, dus dat zullen we over een poosje maar doen.. Dat van Kruidvat zal ik ook eens even aanvragen, want ik heb daar een kaart van. Nog meer ideetjes?
Etos heeft ook een actie voor aanstaande grootouders... die kunnen dan een doos aanvragen voor jou. Ik heb er inmiddels drie staan, de Blije Doos en de doos Mijn zwangerschapspakket (gekregen in het ziekenhuis, wel in België) en die Etos-doos. Ik vind er niet veel interessants tussen zitten, al zijn de luiers en knuffels wel leuk. En in de Etos-doos zit heeeel fijne buikcreme, die heerlijk ruikt!
Ik heb de Etos (felicitas) doos ook aangevraagd. Maar ik zie nergens dat de grootouders dat ook kunnen aanvragen. Heb je daar een link van? Ben benieuwd naar wat erin zit.
ja ik geloof dat dit t rijtje is: blije doos prenatal (is een doos in je zwangerschap, en een doos na de geboorte van je kleintje) etos felicitas doos ( ook een doos in je zwangerschap, en 1 na geboorte) kruidvat tas ( een tas met een flesje met een pak luiers voor 2 dagen en een fles met bodylotion ) babydump doos te halen met een bon, deze is ook echt HEEL gaaf zit best veel leuke en handige dingetjes in en geen reclame rommels! en grootouders kunnen vaak wel maar hoe dom ook die moeten verzonden worden (niet af te halen dus) en die betalen dan verzendkosten ofzo
Sommige dozen kan je pas later in de zwangerschap ophalen hoor, bijv. de Kruidvat-tas pas met 7 maanden en de Blije Doos van Prenatal ook met een maand of 5. Felicitas/Etos was best snel.