Wij willen niet weten wat het word maar ik ben natuurlijk wel énorm nieuwschierig Ik kijk ook bij iedere echo of ik toch stiekem iets kan ontdekken en denk ook iedere keer weer een pielie te zien Met de 20 weken echo hebben we aangegeven dat we het niet wilde weten (uiteraard wel weer geprobeerd toch te kijken en weer gedacht een pielie te zien in de gauwigheid) Na de echo vroegen we aan de echo-mevrouw of zei het wel had gezien en zij zei van wel. Nu zat ik vandaag even te kijken naar de dvd en viel het me op dat de beentjes er nauwelijks op staan....en haal ik het natuurlijk ik mijn hoofd dat het gewoon zo duidelijk is dat er een pielie zit dat ze dat heeft vermeden.... Wat denken jullie? Liefs!
Haha, ik vrees dat dat niet zo veel wil zeggen. Of het nou 1 "streepje" is of meerdere, er zijn vast genoeg mensen die het zo zelf wel kunnen zien. Als er geen pielie zit valt dat dus ook wel op denk ik zo. En anders kunnen mensen het natuurlijk op dit forum zetten, waar er genoeg mama's-in-spé met een semi-deskundige blik zitten, haha. Ik heb trouwens heel vaak gedacht iets te zien, maar wat ik dacht te zien bleek dus mooi wel een stukje navelstreng te zijn wat tussen de beentjes zat.
Ja haha dat klopt ook weer...ik ben gewoon zóóó nieuwschierig! Ik moet gewoon geduld hebben, ik kom er toch wel achter als ie geboren word Ik zag trouwens een oor voor een neus aan dus zijn mijn waarnemende ogen ook niet echt best haha.
Een jongetje is vaak makkelijker te zien dan een meisje....misschien heeft ze dan dus al makkelijk gezien dat het een boy is zonder lang te kijken. Maar zeker weten doe je het niet....
Hihi hoe herkenbaar - wij hebben ook heel stoer gezegd dat we het niet willen weten maar ben wel mega nieuwschierig. Ik zag 2 streepjes bij de 20 weken echo maar daar kan je echt niets mee :+ Het stomme is dat ik er ook niet echt gevoel bij heb. Kan je niet gewoon nog een pretecho doen? Wij doen die wel en ik hoop dat mijn nieuwschierigheid dan gestild wordt nadat ik het koppie heb gezien
Ach..of je doet een pretecho..dan kunnen ze ook voor je kijken. Vaak hebben ze ook een speciaal tarief voor geslachtsbepaling, dus dan ben je goedkoper uit ( krijg je ook geen lange sessie, natuurlijk). Wij waren ook van die spijtoptanten die ná de 20 weken echo tóch wilden weten wat het geslacht was...
Nee ik wil het écht niet weten maar het toch proberen erachter te komen is gewoon zo leuk....klinkt wel stom als ik het zo lees maar nee, wil het niet weten Ik had in het begin ook helemaal geen gevoel, hub zei gelijk een meid maar ik neig toch naar een jongen als ik heel diep naar mijn eigen gevoel moet graven.
Ik was ervan overtuigd dat het jongens zouden zijn, maar de echoscopiste zei meteen 2 meiden Voor mij zijn die echo's allemaal "kindsoep". Nu ze groter zijn maak ik er helemaal niets van. Ik dacht ook een pielie te zien, maar niet dus Toch nog even geduld hebben dan
Huh da's ook gek, dat je het niet wilt weten maar er toch achter probeert te komen.. vind het zelf wel vaag! Kan me er niks bij voorstellen
Wij willen het ook niet weten, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je dan toch kijkt. Wij hebben geen foto's waar je het uit zou kunnen opmaken en ook het gedeelte tussen de benen staat niet op DVD. Wij wachten dus rustig af tot oktober. Ik voel zelf heel sterk dat het een meisje is, en mijn vriend ook, maar zeker weten ... tja het blijft 50-50%