ff een vraagje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eliesja, 26 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Heb sinds gisteravond lichte steken bij mijn baarmoedermond en vandaag was het gelukkig een eind weg en nu heb ik het weer...wat zou dat zijn???? :(
    Heb van somige al gehoord dat het aan het groeien is en dat er het 1 en ander verandert daar en dat je dat kan voelen!!! Kent iemand dit??
    Ben toch wel bang dat het fout afloopt of maak ik me te veel zorgen!!?? :( :(

    liefs eliesja
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik snap je bezorgdheid, maar wat de mensen om je heen zeggen is waar. Er gebeurd een hoop in je buik en dat kan je voelen.

    Probeer het van je af te zetten. Als je je echt onzeker voelt bel dan de dokter.

    Succes
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hai Eliesja,
    Ik durf zo niet te zeggen wat het zou kunnen zijn, maar ik weet wel dat (bijna) iedere aanstaande moeder van alles in haar buik voelt, en zeker in het begin maakt dit je onzeker..
    (ook ik voelde van alles)
    Ik zou proberen me niet al te druk te maken, en als je het niet vertrouwt de verloskundige bellen of de huisarts en vragen wat dit zou kunnen zijn.
    Liefs,
     
  4. Ja dat heb ik ook wel ..
    Voel vanalles in mijn buik ..
    en ja maakt je ongerust hè , zeker bij een 1ste
    is allemaal nieuw hè

    Zal pas gerust zijn als ik bij gynecoloog ben geweest en die zegt het is alles OK
     
  5. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik weet dat dat niet alleen bij de eerste is.
    Ik ben nu zwanger van de 2e, en heb vandaag wat gezeur in m'n buik.
    Ook ik ben dan een beetje ongerust....
     
  6. ja waarschijnlijk zal het steeds zo gaan zijn dan ..
     
  7. Niet meer actief

    Alle zwangerschappen zijn anders, alle symptomen dus ook.
    Iets wat je nu voelt, voelde je de vorige keer misschien niet.

    Ik ben ervan overtuigd, dat mocht er niets met de baby aan de hand zijn, dat het dan goed gaat!

    Veel succes en laat je leven niet teveel beheersen door de dingen die je voelt!

    -X- Daan
     

Deel Deze Pagina