Bloedtest 11 dpo negatief = sowieso niet zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Saartje1993, 16 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Hey dames,
    Miss een hele domme vraag, maar ben wel benieuwd.
    Ik dacht dat ik gisteren 13dpo was adhv wat Fertilityfriend had berekend. Omdat ik erg veel stress krijg van zwangerschapstesten en deze ook niet meer vertrouw als ze een 2e lijntje geven, heb ik mijn dokter gisterenochtend gevraagd of hij mijn bloed gewoon wou testen. 'S avonds liet hij weten dat de uitslag ´niet zwanger´ was.
    Ik dacht ok jammer maar dan naar volgende ronde en ten minste geen gezeik met testen deze keer.
    Dezemorgen heeft Fertilityfriend plots mijn eisprong herberekend, waardoor ik dus blijkbaar nog maar 11dpo was gisteren en dus niet 13dpo. (Iets wat sommigen hier mij al vanaf het begin zeiden dat mijn app wss een beetje fout gerekend had).

    Nu vraag ik me dus af : kan het zijn dat het dan gisteren eigenlijk nog te vroeg was voor een bloedtest die 100% correct is? Want als ik me juist herinner kan een innesteling tussen dpo6 en dpo11 plaatsvinden en zou het dus wel kunnen dat ik misschien nog een late innesteling had?
    Hcg wordt pas aangemaakt van zodra innesteling is voltooid dus dan zou het eigenlijk wel kunnen dat dit gisteren gewoon nog niet zichtbaar zou zijn in mijn bloed?

    Ik heb vandaag(dpo12) al wat menstruatieachtige krampen gehad dus ik denk dat het wss sowieso niet raak is deze maand, maar ben nu toch benieuwd naar jullie antwoorden op men bloedtest vraag :)
    Ook om eruit te leren naar volgende cyclus toe: miss niet alleen wachten met testen maar ook met bloedtest tot nod? :)
     

Deel Deze Pagina