Onduidelijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zomer9363, 26 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomer9363

Zomer9363 Lid

26 jun 2024
    14
    2
    3
    Hi,
    Na veel meelezen toch een bericht. Wij hebben een kinderwens voor ons 3e kindje. Gisteren NOD, maar gek genoeg deze dagen allemaal negatieve testen. Afgelopen vrijdag (4 dagen voor NOD) had ik echter twee keer op de extra vroege Sensitest een half, dun, knalroze streepje.. en bij normale testen ben ik elke keer in dubio of er een heel vaag streepje staat of helemaal niets (op foto's helemaal wit). Ook de vroege sensitest blijft wit..
    Er zijn wel symptomen, maar deze lijken deze week wel minder dan vorige week.
    Ik weet niet zo goed wat ik nu moet verwachten.. iemand met een vergelijkbare situatie of ook eerst soort positieve testen en daarna niet meer, terwijl NOD voorbij is?

2. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik zou gewoon even afwachten. De kans dat je niet zwanger bent is 99,9%. Helaas op naar de volgende ronde. Als je op NOD een test doet verwacht je een dikke streep zonder enige twijfel

Suzi98 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Een halve streep is negatief, dus de testen van vrijdag waren niet positief helaas.

4. NorahRoosje

23 mrt 2024
    62
    18
    8
    Vrouw
    Misschien was je even zwanger maat heect het lichaam het afgestoten en ga je toch ongesteld worden 1 van deze dagen? Veel menstruaties zijn gewoon vroege miskramen, soms een paar dagen later dan normaal, maar omdat we niet testen, denken we een normale menstruatie...

Deel Deze Pagina