Bloedtest 9dagen na terugplaatsing, wie ook en wat was het resultaat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bengelke, 20 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    hey, wij zijn nu bezig met onze eerste poging voor een brusje. Hier is het steeds 14 dagen na PU bloedtest.
    de vorige keren (3j terug) steeds amper bevruchte eicellen, hierdoor terugplaatsing op dag 3, toen ik zwanger was was mijn hcg 73 dus echt nog laag.
    Maar nu dus maandag PU gehad, en dinsdag te horen gekregen 7 bevruchte, dus tetugplaatsing pas morgen, op dag 5. 30/10 staat mijn bloedafname gepland, dus dat is 9dagen na terugplaatsing. Nu vraag ik me af, gaat dat emmyke vlugger innestelen omdat het ouder is of duurt dat even lang?
    Dus ben eens benieuwd, wie had ook zo snel een bloedtest, en wat was jullie hcg waarde als je zwanger was...

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wat spannend. Ik heb woensdag hopelijk ook een dag 5 tp.
    Ik heb geen antwoord op al je vragen maar wel op 1. Ja een dag 5 emmy gaat snellere innesteling dan een dag 3 emmy. Een dag 3 emmy heeft eigenlijk nog helemaal niks te zoeken in de baarmoeder. In een natuurlijke situatie zijn ze op dag 3 nog in de eileider en nog niet in de baarmoeder. Een dag 5 tp is veel "natuurlijker" omdat "normaal" gesproken ze ook pas op dag 5 aankomen in de baarmoeder. Ze zijn dan zowat klaar om in te nestelen dus dat zal dan mogelijk gauw genoeg na de tp gebeuren.
    Wij krijgen geen bloedtest maar mogen altijd 10 dagen na een dag 5 tp testen gewoon thuis.
    Bij mijn dochter ook een dag 5 tp testen ik 6 dagen na de tp licht positief.

Heel veel succes

3. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Het grote risico aan testen op dag 9 lijkt me dat de pregnyl nog deels in je lichaam zit... dag 9 is echt op hetbrandje qua afbraak als je de normale doseringen aanhoudt...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Dag 9 NA tp zegt ze ;).
    Dus als de tp op dag 5 na punctie was, mag ze testen op 14 dpo :):)

5. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ja inderdaad, hier is het standaard, 2 weken na pick up, dus euhm 16 dagen na pregnyl, dan is die zeker al lang uitgewerkt hoor.
    Maar goed, even een weekje afwachten en zien dan Heb er niet echt goed oog op, ondanks dat het een toppertje is, maar heb nog steeds heel veel last van pick up, en morgen weer werken...

6. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Thx, oke top, je geeft me goede moed. EEn logische verklaring hihi.
    Vond die 5dagen wachten echt spannend, wist niets tot gisteren, hoeveel er overleefde en zo. Het is allemaal zo anders dan 3j terug, zo veel geluk al gehad, dat ik niet verder durf hopen haha.
    En jij ook veel succes he

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel.
    Ik stik ook van de zenuwen er zitten nu 5 bevruchte eicellen in de embryoscope hopelijk is er nog wat moois over op dag 5.

8. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Spannend, zijn dat er uit de diepvries?
    Hier is het zo dat ze alles hebben laten doorgroeien tot dag 5, 1 was ook een toppertje en dat is gisteren ingevroren, de andere 5 gingen ze nog Tot vandaag wachten want waren van wat mindere kwaliteit en aanzien... dus hier kijken ze eerst hoe goed en sterk ze zijn, voor ze worden in gevrozen...

Juffie26 vindt dit leuk.
  9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    In dusseldorf vriezen ze alles in als bevruchte eicel dan zijn ze namelijk het stabielste om in te vriezen en ze gebruiken daar andere technieken dan in Nederland. Op het moment dat je een tp wilt dan halen ze er een aantal bevruchte eicellen uit de vriezer en gaan ze 5 dagen in de embryoscope. Mochten er op dag 5 meer dan 1 over zijn die goed zijn dan worden die weer ingevroren voor evt nog een latere poging mocht dat nodig zijn.

We hadden deze keer 19 eicellen - 16 rijp voor icsi en 9 bevrucht met micro tese zaadcellen van 2012 uit de vriezer.
    Ik hoop dat er nog iets moois over is op woensdag....

10. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Poke, weer wat bijgeleerd , ik ga duimen voor joú!

Deel Deze Pagina