overtijd en negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 85suuske, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 85suuske

85suuske Lid

12 feb 2008
    15
    0
    0
    verzorgende ig
    neerbeek
    hallo,

wij willen net als de meesten van jullie zwanger worden. ben nu ongeveer 5 maanden van de pil af. heb me deze maand getempt. eisprong vlgs mij ontdekt en een innestelingsdipje vlgs mij. temp is normaal rond de 36,4. ik heb me gisteren getest. maar geen enkel 2de streepje te zien. (14 dagen na eisprong) temp is nog steeds omhoog. 37.0 vanmorgen.
    kan ik toch zwanger zijn? of komt menstuatie gewoon later op gang?

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey suuske,
    ja het kan beide kanten op,er zit helaas niks anders op dan aftewachten.
    ik hoop dat je zwanger bent!en dat je dus later positief test!probeer over 2 daagjes nog eens te testen (als je niet ongibent dan he).

succes!

3. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    hallo,
    ik was ook overtijd en heb toen met 4 dagen overtijd een test gedaan en die was negatief,pas na 1 weeek na die 4 dagen was mijn 2de test positief.
    Dus kan best dat je zwanger bent maar dat je zwangerschaps hormoon in de urine nog niet genoeg is om te testen.
    afwachten is het besten.
    gr

rosanna

4. Niet meer actief

Hoi Suuske,

Vervelend he al dat wachten ik word er ook moedeloos van hor ben zelf nu 8dagen over tijd en de test is nog steeds negatief :(

Sterkte!,

XxX

5. Nifi

Nifi Lid

29 apr 2008
    5
    0
    0
    Office manager/ PR
    Geleen
    Hoi,

Mijn eerste test heb ik gedaan na 4 dagen "overtijd" (wel pas sinds medio januari gestopt met de pil...mijn langste syclus was 31 dagen....dus op dag 35 getest). Deze test was negatief. 7 dagen later weer een test gedaan (dag 42) en deze was overduidelijk..... er verscheen direct een dikke plus:D! De dag erna voor de zekerheid nog een test.... deze was uiteraard weer positief. Beide keren heb ik clearblue gebruikt.

Groetjes,

Nifi

6. Sterretje25

23 dec 2007
    24
    0
    0
    noord-brabant
    hoi ik heb mijn 1 ste test gedaan op 29 april dat is de dag dat nod zou komen.
    heb het nu nog steeds niet en ben misselijk de hele dag door gisteren ook.
    ik ga maar over 1 a 2 dagen weer testen.
    heb het gevoel dat het wel zo is.
    misselijk als ik op sta slecht slapen.
    herkent iemand de symptonen slecht slapen en misselijk zijn

Deel Deze Pagina