Hoi allemaal, Ik heb van de week een bloed test gedaan voor de combinatie test en einde van de week heb ik de echo. Ik ben er ineens super erg mee bezig en maak me ontzettend zorgen, lig er zelfs wakker van. Krijg je de uitslag van de bloedtest opgestuurd of hoor je dat pas op de echo?
Ik kreeg de uitslag direct na de echo.. Alle gegevens werden na de echo ingevoerd en daar rolde de kansverdeling zo uit.. Vervolgens kregen we de uitslag mee op papier en die kon ik later aan de vk geven Edit: kansberekening ipv kansverdeling
Echo was prima meteen al te horen gekregen bloed werd opgestuurd en na 3 dagen geen bericht dan was het goed
Ik kreeg het meteen te horen bij de echo, dan worden alle berekeningen in de computer gezet en werd het meteen berekend.
We zouden binnen een week na de echo en bloedafname een email krijgen. Na twee dagen al uitslag was helemaal top.
Wanneer je de uitslag krijgt hangt af van in welke volgorde er bloed geprikt wordt en de echo gemaakt wordt. Sommige laten eerst bloedprikken dan krijg je vaak een aantal dagen tot een week later de uitslag gelijk na de echo. Sommige doen de echo en het bloedprikken tegelijk dan krijg je de uitslag een aantal dagen later. Mijn VK laat het bloed voor de combinatie test mee prikken bij de reguliere bloedafname tussen de 10 en 12 wkn scheelt weer een keer prikken.
Ben je niet in de war met de eerste standaard bloedtest? Bij de combinatietest krijg je namelijk altijd een kansberekening. De enige die bepaalt of die "goed" is ben jij zelf.
Maar ik moet de echo nog, die heb ik as vrijdag hahah maar ik dacht misschien ontvang ik alvast van de bloed test iets.