Hoi meiden Ik heb even een belangrijke vraag: Mijn vriend en ik zijn bezig om een kleine te krijgen, Nu zit ik vandaag op dag 42 van me cyclus, Ik heb op dag 28, 34 en vandaag zo'n thuis test gedaan en die waren negatief, Ik ben vanmiddag ook wezen bloed prikken voor een zwangerschapstest IK heb net de uitslag gehoord en die luide: je hcg is nu 2, deze hoort tussen de 0 en 5 te zitten en als je op 0 zit of lager ben je niet zwanger, de letterlijke worden waren: er is wel iets aan de gang maar ik kan nog niet zeggen of je zwanger bent, Nu moet ik volgende week maandag terug komen om weer een lab formulier op te halen om opnieuw bloed te laten prikken, Door deze uitslag van de bloed test ben ik erg onzeker geworden, Dus nu is mijn vraag: Hebben jullie dit ook mee gemaakt en was je toen zwanger of juist niet? Hopelijk kunnen jullie me helpen en ben ik snel van die onzekerheid af
Ik dacht altijd dat als je hcg tussen 0-5 zat dat je dan gewoon niet zwanger bent. Hopelijk loopt het op bij en ben je zwanger!
Ik heb een keer een positieve test gehad maar met bloed kwam eruit hcg is 0,0....dus bij 2 is er misschien inderdaad wat aan de hand...wat spannend voor jullie....niet leuk zo in onzekerheid zitten. Ik hoop dat het raak is of anders snel raak is...
ik zou heel graag je onzekerheid weg willen nemen, maar je moet toch gewoon afwachten... gaat t goed, dan zou dat natuurlijk helemaal geweldig zijn. Maar als t niet goed gaat, kun je er niets aan veranderen. dus afachten tot volgende week!! Ben benieuwd!