ik meet mijn temp iedere keer 's-middags al 'n paar dagen en mijn temp is ieder keer rond de 37 of 37.1. als je ongi moet worden heb je dan een gewone temp? of wilt dit misschien iets zeggen...ik ga volgende week zaterdag testen. als ik positief test dan hebben de pendelaars gelijk!
wanneer je 's middags temperatuurt, kun je niks meer aantonen of het een aankomende ongie is of niet. Alleen als je koorts hebt kun je natuurlijk op ale tijden van de dag temperaturen. Maar als je wilt weten of je eisprong is geweest, of als je ongie er aan komt zou je voor het opstaan smorgens moeten temperaturen. Dan kan je misschien zien waar je aan toe bent, maar smiddags werkt niet.
dat klopt jolanda...ik heb het eigenlijk een beetje voor de fun gedaan en het viel me op dat mij temp hoog was.
mijn temp is overdag altijd tussen de 37.3 en 37.5 ...en smorgens nu 37.0 na de eisprong daarvoor 36.7 ongeveer ...dus daar kan je aan zien dat het beter is smorgens idd. voor het opstaan tempen greetz asjuh
mijn temp is 's middags ook een stuk hoger dan 's morgens hoor, dat scheelt soms wel meer dan een halve graad hoor!! 37 of 37.1 is niets apparts volgens mij
Ben het met Neeltje eens,ik heb smiddags ook meestal 37 of 37.1 dus misschien maar eens smorgens proberen?