Hihi, is dit bij jullie ook zo? Andy heeft 2x per dag de hik, en dan rustig 5 tot 10 min lang 1x overdag rond 13:00u en 1x savonds rond 23:00u. Altijd rond die tijd. Is niks ergs aan toch?
het is zelfs goed voor de babytjes dat ze de hik hebben. hier ook eentje die heel veel de hik heeft, zijn zussen hadden dit ook. en buiten dat ze wat gek zijn is er niks mis mee haha
Hier had Lucas dat ook veel! Soms wel een half uur achter elkaar, dat ik wel eens dacht; 'nou is het wel genoeg hoor!' Zeker op het eind, lag zijn hoofd de hele tijd tegen mijn blaas te hikken hahaha. En idd, ook niks mis mee hoor! Normale ontwikkeling!
Hier ook, soms wel 3 keer per dag, en echt wel 10 minuten lang. De ene keer sneller als de andere keer..
hier zo'n 5 keer per dag toen ik zwanger was. ook vaak om dezelfde tijden en ik moet zeggen, nu hij geboren is heeft ie het nog steeds zo vaak
Hier vaak 's avonds als ik in bed lig. Nu de kleine wat aan het indalen is, voel ik het ook heeeeeel duidelijk tegen mn bekkenbodem aan. Schijnt inderdaad dat dit vaak na de geboorte ook blijft voorkomen bij je kindje, in de buik de hik, daarna ook vaak. Ben benieuwd!
Haha, ja mijn dochter had ook altijd de hik in mijn buik. Ze is inmiddels alweer 14 maanden en had met name het eerste half jaar heel vaak en lang de hik.