Hoi! IK ben morgen 7 dagen overtijd en heb tot nu toe 2x getest (bij 3 dagen overtijd en bij 5 dagen overtijd), allebei negatief. Morgenochtend wil ik weer gaan testen. Als deze test weer negatief blijkt te zijn, kan ik dan een afspraak maken bij de huisarts voor een bloedtest? Of moet je daarvoor langer overtijd zijn? Ik vind deze onzekerheid erg stressvol! Wordt zo'n bloedtest bij de huisarts afgenomen en krijg je daarvan gelijk de uitslag? Of moet je ervoor naar een priklab en moet je een week op de uitslag wachten? Alvast bedankt voor de reactie. Groetjes!
Vanmorgen weer getest. Mijn man dacht een 2e streepje te zien, maar ik zag niet veel. Ik zie wel iets van een verkleuring, maar de vorm is anders, breder dan een streepje. Een paar uur later weer eens test gedaan, maar weer niks... Word er echt moedeloos van, van die onzekerheid!
hoi Sofia, als je testen negatief zijn heeft een bloedtest niet veel zin helaas. Waarschijnlijk ben je dan gewoon niet zwanger. Je zult vanzelf weer ongesteld worden maar dat kan ook nog wel even duren. Sterkte! Mirjam