Hmm zou het dan toch weer zo zijn ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BrownEyedGirl, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrownEyedGirl

24 okt 2007
    58
    0
    0
    Limburg
    hoi allemaal

Ik heb in Oktober 2007 na 3 maanden een miskraam gehad helaas. Ben gelijk erna weer gewoon ongesteld geworden en dat ging iedere keer gewoon normaal.

Nu werd ik vorige week maandag ongesteld en dit was ontzettend weinig, dinsdag overdag was er nix, s'avonds alleen een druppeltje bloed, woensdag ook nix overdag ook alleen s'avonds en toen was de ongesteldheid alweer weg.

Heb wel ontzettend veel last van stemmingswisselingen en sinds een paar dagen zit het me opeens weer ontzettend dwars van die miskraam in oktober ( dat terwijl ik er al een tijdje goed mee kon omgaan en ik het ene plaatsje had gegeven ).

Nu heb ik de ene vreetbui na de andere, kan ik zomaar in het huilen uitbarsten en ben ik moe en rommelt er vanalles in mijn buik,

Zou ik nu toch weer zwanger zijn ? Ik ga geen thuistest doen want die werken niet zo goed bij mij, heb wel een afspraak gemaakt bij de dokter maar die is pas vrijdagmiddag.

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik wens je in ieder geval heel veel succes vrijdag bij de dokter en ik hoop voor jou dat de dokter met een positief antwoord komt. Liefs Starry

3. BrownEyedGirl

24 okt 2007
    58
    0
    0
    Limburg
    niemand verder ?

ik word gek zo hahah hoop gewoon dat ik zwanger ben weer en dat het deze keer goed gaat,

Deel Deze Pagina