hallo experts, Help me aub. Ik heb een bleodtest gehad op hcg maar die was negatief. Aangezien mijn cyclus al 75 dagen ver was weet ik niet wanneer eisprong was, maar nu een hoge temp. Ik ben heel eigenwijs en kan niet beginnen met primolut als temp zelfs stijgt en ik gevoelige boobs en ongesteldheidspijn in mijn buik heb. Dit is mijn lijst zo 37.1 di 37.0 woe 37.0 do 37.0 vrij 37.1 Alle keren daarvoor zat temp tussen de 36.4 en 36.8. Wat denken jullie? xx Kitty
Hoi als je zaterdag nog een temp had die lager was dan zondag , zou het kunnen zijn dat je zaterdag een eisprong had tel daar 14 dagen bij op en dan zou volgende week zaterdag je nod zijn.
hoi dames, Gisteren een temp van 37.1 en vandaag 37.2. Ook al een test gedaan en die was negatief. Ik denk alleen dat mijn temp vorig weekend pas omhoog is gegaan. Ik had die week er voor donderdag voor het laatst getempt. was 36.6 volgens mij. Verder had een vriendin van me ook een negatieve bloedtest en bleek een week later zwanger van ....een tweeling. Vandaar dat ik een beetje onzeker ben en ik met primolut bij een eventuele zwangerschap een miskraam opwek. Nu wacht ik tot volgende week zaterdag als dan de temp nog hoog is ga ik weer testen. Of zou vrijdag ook kunnen? xx Kitty