Hoi dames, Nou.. Als ik 1 poging dacht dat het goed zou gaan, was het deze wel!! Alles leek zo anders dan normaal te voelen.. Licht positieve testen gehad.. Maar het is allemaal maar fokking schijn. Voel me boos, machteloos.. Wat heb ik een schijtgevoel!!! En nu met het vooruitzicht dat we naar de laatste poging gaan. Voel enorme druk.. Bijna wanhoop. De druk neemt iets af als ik denk aan wat mijn man altijd heeft gezegd; mochten alle pogingen niet baten, wil ik het ook graag nog proberen met donorzaad.. Want ik zal evenveel van het kindje houden als dat het biologisch gezien van mezelf zou zijn.. Omdat dat hem niet uitmaakt als dat het laatste redmiddel is, en mij heel erg graag moeder wil zien worden . (zelf heeft hij wel al 3 kinderen - terwijl ze vroeger zeiden dat het met zijn kwaliteit nooit zou lukken- :-S.. Zijn kinderen zijn ouder al, want we schelen 16 jaar) Maar jeetje.. Dat voelt wel erg emotioneel! Alles raast nu door m'n hoofd.. Zal ik ooit moeder worden? Zal ik ooit een lieve stem, 'mama' horen roepen tegen me? Ik heb er alles voorover.. Alles om een prachtig kindje op te gaan voeden en een geweldig mooi leven te geven.. Het is daarom goed om nu maar ff een paar maanden niks te doen. Want naast dit gevoel, wil ik evengoed ook nog kunnen genieten van de mooie dingen.. En de zomer die eraan komt, terrasje pakken. Genieten. En even rust in het koppie. Zo, dit is eruit.. Sorry hoor.. Liefs van mij..
Ik moest vanochtend nog aan je denken.. Maar als er niks was, hoe zit het dan met de test streepjes 😔 Niet dat het nu nog uitmaakt eigenlijk, wederom heb je een klap te verduren... Probeer dit een plekje te geven, en hou je vast aan de woorden van je man... Ook voor jou gaat de zo'n schijnen daar ben ik van overtuigd! Heel veel sterkte voor nu en een hele dikke knuffel! 😘
Oh wat zeer jammer dit te horen ondanks je het toch wel wist gezien de aflopende testen. Het blijft toch een klap in je gezicht. Hopelijk helpt de pauze om jezelf weer helemaal op te winden voor de laatste poging! Knuffel.
Heel erg bedankt allemaal voor alle knuffels en lieve berichtjes! Dit doet me ontzettend goed. Ik heb hier echt veel aan! @MariaP86, dat besef ik me heel goed! Ben ook heel trots op mijn man. En onwijs blij dat hij daar achter staat. We worden door dit alles nog sterker samen.. Ik blijf hier gewoon meelezen enzo hoor, maar zal weer wat actiever worden als we verder gaan met alles. We krijgen de 20e een gesprek met onze gynaecoloog, om even te praten en hoe verder en eventuele mogelijkheden. Dat is wel fijn, zo'n gyn die gewoon zegt dat je altijd langs mag komen, als je vragen hebt of gewoon omdat je je klote voelt en ff lekker wil komen schelden haha Jullie ook veel geluk! Liefs!
och meisss ik had het je zoo gegunt ik was zoo positief over je testjes ik heb zoveel hoop voor je gehouden wat voelt dit ongelooflijk oneerlijk ik hoop dat je ook echt even rust kan vinden (vakantie heeft sommige mensen ook heel goed gedaan onverwachts toch zwanger dat hoop ik zoo voor je) heel veel sterkte en wat enorm fijn om te lezen dat je man zoo compleet achter jou staat
Och meid wat een spanning allemaal. Kan me voorstellen dat je nu even rust neemt. Ook van mij een dikke knuffel. Gelukkig heb je een topvent die net zoveel van het kindje zou houden als het niet met zijn zaad is verwekt. Tuurlijk niet je eerste keus en hopelijk is het de volgende keer wel goed raak. Maar mocht het niet zo zijn dan weet je dat de kans dat je ooit moeder wordt heel groot zal zijn. Ik insemineer zelf met donorzaad en de derde ronde was het raak. Uiteindelijk bij mij een miskraam maar dat heeft waarschijnlijk meer met mijn leeftijd te maken. De procedure met donorzaad valt mij heel erg mee. Dat wil ik je alvast meegeven. Maar ik duim voor je dat het de volgende keer gewoon wel lukt natuurlijk!