Hallo allemaal, Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. De dag is nog niet voorbij maar ik merk ook eigenlijk niks van dat het zal komen. Ik heb ovulatietesten besteld bij z&k en kreeg er zwangerschapstest bij. Deze heb ik gedaan en ben na 6 minuten gaan kijken. Maar wat zeggen jullie staat er toch echt een streep of ben ik nu gek? Eigenlijk zou het totaal niet uitkomen ivm werk en verhuizing maar het zou zeker welkom zijn.
Bedankt allemaal voor de bevestiging! Even schrikken maar ik denk dat dat snel went net stiekem voor bevestiging kruidvat testen gehaald. Iemand hier ervaring mee?
De kruidvat 2v5 is in mijn ervaring wel goed. Ben benieuwd! Gefeliciteerd, want de streep is zeer duidelijk!
En dit is de kruidvattest al iets duidelijker. Ik moet wel zeggen dat ik een raar gevoel een beetje zeuren in mijn buik heb al de hele dag is dat normaal en verder heb ik totaal geen kwaaltjes.
Gefeliciteerd die is duidelijk! En lichte menstruatie achtige krampen horen erbij (maar maken je wel onzeker ik ken het!)