ben nu 5 dagen overtijd en vorige week vrijdag een bloedtest gehad was negatief. maar ik heb een regelmatige cyclus. herkent iemand zich hierin ? ga vanmiddag maar een test halen.
Ik heb een tijdje gehad dat mn cyclus een keer oversloeg of gewoon niks deed en dan was ik dus ook overtijd en had ik negatieve testen. Maar misschien was je ei deze keer wat later?
dit heb ik vorige maand ook gehad. Je bent dan echt niet zwanger helaas. Ik was 16 dagen overtijd toen mijn menstuatie kwam. Het kan zijn dat je het een keer overslaat!
ik wil je niet ongerust maken maar hcg zit in je bloed vanaf de bevruchting ik heb een test laten doen 5 dagen voor nod bij arts deze was positief
ik was negen dagen over tijd met negatieve urinetest terwijl ik normaal heel regelmatig ben. Ben zojuist ongi geworden dus het kan helaas wel.
Ik heb ook al een tijdje overtijd... en mijn boedtest was ook negatief Denk dat een thuistest niet zoveel nut heeft, zonde van je geld Het lichaam zit nou eenmaal vreemd ik elkaar....
bedankt dat jullie zo eerlijk zijn. als je het zo graag wilt dan blijf je toch hopen. maar dat begrijpen jullie wel. Staffie ik zie dat je al 22 dagen overtijd bent en wat ga je nu doen dan?