Hoi allemaal! Ik ben Lys en ik heb een probleem.. ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik vind nergens een vergelijkend verhaal terug als de mijne, Ik ben nu 9 mnd gestopt met de pil en toen ik 3 weken over tijd was had ik een test gedaan waar een heel vaag kruisje op kwam ( CB ) het was heel vaag maar het was er wel! Nu ben ik vorige week wo naar de dokter geweest en hij deed een test die neg was. thuis de volgende ochtend weer een neg test. Ik ben nu dus ruim 5 wkn over tijd en ik voel me wel zwanger. Gevoelige tepels, erg moe, vaak plassen, stemmingswisselingen, rommelende darmen, misselijkheid had ik 2 weken geleden maar dat is weer weg. Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak kan zijn van het uitblijven van mijn menstruatie? Liefs Lys
Dat zou natuurlijk kunnen maar de symptonen worden des te sterker de afgelopen week. Denk dat ik volgende week gewoon een nieuwe afspraak met de dokter moet maken. Wordt een beetje gek en verdrietig van deze onzekerheid. In ieder geval bedankt voor het reageren! Groetjes
weet niet wat voor test je bij de huisarts gedaan hebt, maar ik denk dat je om een bloedtest moet vragen.
Ja misschien kan hij/zij een echotje maken heb je snel duidelijkheid. Of laat bloed prikken zien ze het ook zo.
je moet niet toegeven aan je klachten.. want je lichaam kan je heel erg voor de gek houden. Ik had het ook. Ik was heel moe, vaak plassen, grotere borsten, liep als een zwangere vrouw, rugpijn, misselijk, duizelig.. en heel veel mensen zeiden van jij ben zwanger. dan word je blij ga je je zwanger voelen.. tot je ongi word.. fff dan zit je weer in een dip.. Dus geef niet toe aan je gevoel.. want het houd je voor de gek.. ik hoop het van harte hoor meis echt waar.. maar kijk naar mijn cyclus.. hiervoor was ik geloof ik 5 of 6 weken over tijd. en nu.. weer zo lang geen ongi gehad.. zit er nog op te wachten vanaf juli.. dus maak jezelf niet gek he! Kop op! Ook voor ons is het moment er een keer dat we een positieve test in handen krijgen
heb net even mijn vriend gebeld om langs de ziekenboeg te gaan voor een afspraak voor een bloedtest, de dokter kan wel na 5 wkn overtijd zeggen dat ik moet wachten maar vind het nu wel tijd worden voor een beetje duidlijkheid! Heeft iemand trouwens welleens gehoord van een soort kuur met pillen die je van binnen helemaal schoonmaken en dat je na afloop ongi wordt? dat was gebruikelijker bij mensen die niet zwanger willen worden zei de arts, lijkt mij dus niet zo'n goed idee. toch?
hoi dit probleem heb ik zelf ook gehad ik ben paar weken terug ook naar de dokter gegaan omdat ik 1 week over tijd was maar ik was niet zwanger maar ben in totaal 4 weken overtijd geweest had wel het gevoel dat ik zwanger was ikzou het nog ff afwachten want je kan ineens zo ongi worden hoop dat je hier iets aan hebt ssuces groetjes
het is inderdaad zo dat ik me echt zwanger voel.. toch raar he dat je niet eens je eigen lichaam kan vertrouwen bedankt meiden!
Ja, heb ik een keertje gehad, maar zal het NOOIT weer doen. Sorry voor de onsmakelijke details, maar ik vloeide daarbij zo erg dat ik wel een dag of drie, vier nergens heen kon, ik kon wel op het toilet blijven zitten, het leek of ik helemaal leeg liep. Verschrikkelijk! Daarna heb ik ervoor gekozen om dan maar steeds 'overtijd' te zijn. En dat gebeurde dan ook heel vaak. Het is niet erg voor je lichaam, maar misschien wel voor je geest als je naar een zwangerschap verlangt. Dus elk jaar was ik wel vijf keer overtijd. Op een gegeven moment wen je eraan. Het grappige was wel, dat ik vorig jaar ook dacht dat ik weer gewoon overtijd was. Toen bleek ik toch tien weken zwanger te zijn. En dat na bijna 20 jaar tevergeefs gewacht te hebben!
Misschien bedoel je zoiets als Primolut? Ik werd ook maar niet ongesteld, en was ook niet zwanger (ook bloedtest laten doen voor de zekerheid). Toen kreeg ik van m'n huisarts Primolut voorgeschreven. Na cyclus van 88 dagen werd ik eindelijk ongi! Heb je al een afspraak gemaakt voor een bloedtest? Succes, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Groetjes Sharon
Ook hier iemand die mega overtijd is en toch negatieve testen heeft gehad.Je lichaam kan je inderdad flink voor de gek houden blijkt wel!Ik wacht maar weer af op wat er gaat komen...
hoihoi ik ben ook al 3 weken overtijd... 4 negatieve testen en vandaag een negatieve bloedtest.... pff zo frustrerend...
hoi meiden! Vandaag bij de dokter geweest ook voor andere klachten zoals hevige hoofdpijn en rugpijn, hij verzekerde me dat ik niet zwanger ben omdat de testen van tegenwoordig zo goed zijn.... niet helemaal mee eens maar goed. Hij begon weer over die kuur om het schoon te maken, heb hem gezegd dat ik daar zeker nog mee wil wachten. maar ja dus niet ongie en een bloedtest was volgens hem niet nodig. wachten wachten wachten maar m'n hoop wordt toch wel minder ga er nu gewoon vanuit dat het wachten is op m'n ongi en niet op een pos test! Bedankt meiden!
tja zeg dat wel ja... heb vandaag erg last van m'n buik dus ik hoop dat het eraan zit te komen... maar ja kan ook weer van de pijnstillers voor m'n rug komen! gaat lekker he!
hoi lys ik ben nu 2 weken overtijd en word gek van die onzekerheid, mijn dokter zegt ook dat ik gewoon geduldig moet wezen en dus moet afwachten, ik heb zelf ook 2 licht posi testen in handen gehad en de rest allemaal nega(tot nu toe nog steeds nega) maar ik werd er zo gek van dat ik van de week mijn stouten schoenen heb aangetrokken en de gyn heb gebeld, ik heb het verhaal uitgelegd aan de ass en gevraagt of ik een afspraak mocht maken, en de ass zei '' tuurlijk mag u een afspraak maken, u wilt graag weten waar u aan toe bent'' nou ik was zo opgelucht dat ze dat zie, en heb nu een afspraak voor as maandag om half 3, en dat geeft me een stuk rust want dan krijg ik duidelijkheid. ik zou dus als ik jou was gewoon ff de gyn bellen en het verhaal uitleggen en vragen voor een afspraak, wie weet kun je die week dan nog terecht en krijg je duideijkheid. veel suc6.