bloedtest negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kellytje, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellytje

Kellytje Lid

14 aug 2006
    5
    0
    0
    Helabakes, tijdje geleden dat ik op de pc geweest ben maar ik heb nieuws ik ben vandaag 17 dagen overtijd en ik heb gisteren eens bij de huisarts geweest om mijn bloed te trekken en 's avonds wist ik al of ik zwanger was of niet. Helaas na het telefoontje wisten we dat ik niet zwanger was een grote teleurstelling want er waren zoveel symptomen pijnlijke borsten, veel moeten plassen, veel slapen... Maar het mocht niet zijn dus we zullen verder moeten oefenen ik hou jullie op de hoogte hé voor al degene die ondertussen wel zwanger zijn een dikke proficiat groetjes en dikke kussen

2. Lieltje

Lieltje Lid

6 aug 2006
    63
    0
    0
    Wat jammer zeg!
    En zeker als je symptomen hebt en al zo lang overtijd bent dan ga je het toch geloven. En is de klap nog harder.
    Nou zet hem op deze maand!!!!!

Groetjes

3. Niet meer actief

Balen!!
    Hier ongeveer hetzelfde verhaal, alleen ben ik nog aan het wachten op de uitslag van het bloed. Heb dinsdag geprikt.

Succes in de volgende ronde!!

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wat ontzettend jammer, zeg! Na zoveel dagen overtijd gloort er toch enige hoop dat je zwanger bent, en dan is het inderdaad een klap als het niet zo blijkt te zijn.

Veel succes met de volgende ronde in ieder geval!

Groetjes, Wendy

5. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Kellytje: wat ontzettend naar! Hopelijk komt je cyclus snel weer normaal op gang en heb je de volgende ronde meer succes!

en hier nog zo een... morgen uitslag, maar ik durf eigenlijk al niet meer op positief te hopen (terwijl het toch ook een klap zal zijn als het negatief is). Gelukkig morgen duidelijkheid, wat het ook is, want ik ben de onduidelijkheid meer dan zat!

6. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    ook mijn bloedtest negatief :cry:
    Hoop houden. Ga in elk geval dit forum voorlopig verlaten, ben er veel te veel mee bezig...

7. Niet meer actief

Hey Minipi! Vet balen hoor! Heel veel sterkte. Kan me voorstellen dat je er te veel mee bezig gaat, probeer jezelf niet gek te (laten) maken.

Deel Deze Pagina