Heeft jullie vriend of man het ook moeilijk (of net makkelijk) om in bepaalde standjes een zaadlozing te krijgen? Alhoewel hij graag heeft dat ik op 'm ga zitten, duurt het véél langer om hem op die manier tot een hoogtepunt te laten komen. Idem bij op z'n hondjes. Hij zegt dat het bij het hondjes-standje komt omdat mijn billen "afremmen" zeg maar En bij het op hem zitten heeft hij geen controle over de snelheid van het stoten, wat het blijkbaar ook moeilijker maakt. Eigenlijk werd het gewone missionaris-standje bij ons nog het beste. Voor mij het meest comfortabel, voor hem de snelste manier om klaar te komen. Het is misschien een "technische" vraag, maar hebben jullie dezelfde ervaringen?
Bij het op z'n hondjes voelt mijn man altijd mijn schaambeen bij het in- en uitglijden, schijnt ook niet prettig te zijn. Neen, geef ons maar het gewone standaard standje om af te werken, gaat idd het beste!
eeh bij ons zijn ide twee die jij noemt juist de manier om het wel heel snel te laten verlopen Iedereen is anders denk iki. Missionaris vinden we wat saai, meer voor moe en knuffelig.
Ja mijn ventje heeft dit ook bij sommige standjes. Soms snel en soms moeizaam. Geen idee waar dat aan ligt! Groetjes en suc6! Marjo
Hier the same, Misionaris vind hij vervelend, hij heeft er de kracht niet voor hondjes tja dan moet je half staan en das ook wel vermoeiens... Ik boven opdat lukt niet zo omdat ik dan te nauw ben dus is dat ene standje warbij we op ons zij liggen het beste. Ach en voor eht zwanger worden maakt het niet zo heel veel uit denk ik
Bij ons maakt het ook niet echt uit hoe we staan of liggen. Wel heeft hij moeite als hij aardig wat gedronken heeft. Maar dat doet hij nu niet meer want is slecht voor zijn zaad