harde buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door moonique, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonique

    moonique Bekend lid

    28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik heb vaak een harde buik na bv een stukje fietsen of wat huishoudelijk werk. En dan ga ik ff zitten want het voelt wat ongemakkelijk, soms zakt het dan wel weer maar nog vaker gaat die kleine zich er tegen verzetten door te duwen en trappelen waardoor mijn buik niet wil ontspannen. Het word een beetje een vicieuze cirkel zo en kan zo wel een paar uur duren soms. Hoe kan ik dat doorbreken? hoe krijg ik de boel weer wat sneller rustig want gewoon rondlopen met een harde buik vind ik erg vervelend.
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Moonique,

    probeer eens te gaan douchen, want warmte ontspant je buik vaak. Veel kindjes worden er ook rustig van, maar anderen... Een warme kruik wil ook vaak helpen. Maar meer kun je er eigenlijk niet aan doen. Ontspannen en gaan zitten is de enige manier om dan zo'n harde buik te doen ontspannen. Een gouden tip is er denk ik niet, maar probeer de warmte maar eens.

    Groetjes Brigitte
     
  3. moonique

    moonique Bekend lid

    28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Inderdaad jammer dat er geen gouden tip is maar warmte zal ik zeker proberen! Bedankt voor je antwoord.
     

Deel Deze Pagina