aanvullend op het topic striae ben ik benieuwd wanneer bij de meeste van jullie de gevreesde strepen op kwamen zetten.
Bij mij duidelijk al een aantal weken geleden. Maar alleen om mijn dijen. Zag het in de spiegel vorige week. Ben nu 4 kilo aangekomen dus het valt nog mee. Volgens mij kan je er weinig aan doen. Marijn
ikzelf heb nog nergens last van dit wijd ik vooralsnog aan mijn darmproblemen waardoor mijn buik soms al ontzettend opgezwollen was waardoor alles al opgerekt is. maarja ben nog maar 23 weken dus ben heel benieuwd wanneer het komt. ik houdt er al rekening mee dat het gaat komen
Tot nu toe nog nergens last van (*klopklop*)! Had het eigenlijk wel verwacht omdat ik een hele platte buik had... maar blijkbaar rekt het goed genoeg mee!
selam ik kreeg dus strepen rond 28 weken. ben intotaal 20 kilo aan gekomen. ik heb strepen van mijn navel tot aan mijn knieen en ben er helemaal niet blij mee. als ik het nou alleen op mijn buik had was het niet zo heel erg maar als je een badpak aan heb vind ik het niet leuk meer.
Ik ben in het bezit van een enige echt tijgerbuik! Tussen de 25-30 weken begon het en nhu is het wel heel erg geworden... Vind het vervelend maar er zijn ergere dingen
Ik heb gelukkig nog maar een paar streepjes, maar jah.... het kan nog alle kanten op! Kindje lief groeit nog 9 weken door dus mijn buikje ook
Ik geloof dat ik m'n eerste striae had met zo'n 34 weken. En nu... tja, ik ben ze nog helemaal niet kwijt, ze zijn nog duidelijk te zien, van de vorige zwangerschap.