ja dat snap ik. Kwam er misschien een beetje fel uit, niet zo bedoeld. Maar voelde me een btje aangevallen doordat het leek alsof ik zat te liegen. Maar ja, wat ik alleen wilde zeggen is dat het mogelijk is, maar of het verstandig is...nee ik denk t niet... liefs
nou idd een bloed test word niet zo snel gedaan hoor.. als er echt duidelijkheid moet zijn of je nu wel of niet zwanger ben ! omdat zo'n test duur is . ik heb 1 keer een bloedtest gehad omdat ik een coloscopie moest krijgen . maar als je nu naar een dokter stap en je zeg dat je een paar weken oventijd ben dan denk ik dat ie zeg van, wacht nog maar! mijn 2de cyclus duurde 76 dagen en me dokter vertelde mij toen ik bij hem toende tijd aankwam dat als ik na een half jaar nog steeds niet ongie ben dat ik weer moest bellen! en ik heb meerdere verhalen hier gehoort van meisjes die om een bloedtest hebben gevraagt die gewoon niet kregen .. suc6 met wachten
En zo heb ik het niet bedoeld hoor... Het was geen aanval... Wat wel heel vaak zo is en ook dat bedoel ik niet verkeerd en wil ook niet zeggen dat ik wel alles weet... Maar mensen die zich erin interesseren of zelf in de medische malle molen zitten of hebben gezeten het allemaal wel "weten".... Daar schuilt echter zoveel gevaar in, omdat iedere situatie eigenlijk weer anders is.... Artsen zullen ook nooit zeggen hoe ze te werk gaan zonder een dossier te kennen... Omdat ze dat gewoon niet kunnen... Wat de ene vrouw nodig is, hoeft de ander juist helemaal niet nodig te hebben... En lang alles wat op internet staat klopt niet... Daar schuilt dan gewoon enorm veel gevaar in... Er was hier nog niet echt een antwoord gekomen op de vraag van TS en aangezien ik in de fertiliteit gewerkt heb en weet hoe ze werken heb ik geprobeerd om een zo goed mogelijk antwoord te geven... Zonder dat ik iemand wou aanvallen of iets dergelijks... Mocht het wel zo gevoeld hebben... sorrie daarvoor! Liefs en knuf!
Haha ik typte pfff voor die dokter..ik bedoelde daar dus mee van pfff daar ben je lekker mee met zo'n antwoord van de dokter.... Je hebt wel een kort lontje haha
Dat vind ik wel raar hoor! Stel dat je wél zwanger bent, moet je dan maar een half jaar zo doorlopen en het maar 'vanzelf' merken ofzo?
ow sorry dan bedoelde ik het echt niet zo haha zou wel komen dat ik 'gelukkig'weer ongie ben geworden na 67 dagen **IK TREK ME TERUG IN ME BED **
Bij de vorige ronde hebben ze me een bloedtest gedaan. Ik kon de volgende dag bellen voor de uitslag. Bij mij deden ze het omdat ik maagmedicijnen slikte en ik moest er mee stoppen als ik zwanger was. Huisarts heeft me nu geadviseerd de maagmedicijnen helemaal niet in te nemen als ik zwanger wil worden. Ben blij dat ik in de zw zit, want als ik vroeg eruit moet dan heb ik enorm veel last van mijn maag.
Nee joh, je hoeft geen sorry te zeggen! Zat ook niet zo lekker in mn velletje gisteren en dan heb je wel eens dat je te snel te fel reageerd. Maar je hebt gelijk hoor, internet is ook gevaarlijk. Ik zocht gisteren bijv. op hoelang het duurt voor een zaadcel bij een eicel is en je leest dan antw. tussen de 5min en 10uur! Misschien gekke vergelijking, maar het is gewoon zo dat je van alles van inet kan plukken... Duzzz, geen sorry ik ben niet boos