Misselijk?

Discussion in 'Zwanger worden' started by cyntje78, Jan 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gisteren ben ik door de huisarts uit mijn droom geholpen door te zeggen "je zult een cylcus hebben overgeslagen" en " zie het bruinverlies maar als ongesteldheid" Daarna een potje zitten janken in de auto, en weer verder tot de orde van de dag....

Tot gisteren avond..... vlak voor we naar bed gingen... een licht misselijkheids gevoel. Ineens vroeg ik me af.... Ik ben de laatste week vaker misselijk geweest laat in de avond? Licht misselijk en alsof er een brok in mijn keel zit die ik niet weg kan slikken.

Ik heb het er met mijn vriend over gehad, en we hebben besloten dat als ik over 3 weken nóg niet ongi ben geweest dat ik terug ga naar de dokter. Ik die bewuste dag de vrouwelijke arts er weer, dan is het rechtsomkeerd naar huis. Is de mannelijke arts er, dan ga ik toch echt om een bloedonderzoek vragen....

Hoe misselijk (voor de gene die misselijk zijn of zijn geweest) zijn/waren jullie? Ochtend/middag.avond of de hele dag door?

Groetjes Cynthia

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    Ik zou dan toch nog een testje wagen.
    Ik was de hele dag altijd misselijk,4.5 maand lang.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Sandra... testen daar begin ik de komende 2 weken niet meer aan.... ik heb gisteren bij de huisarts getest en die was ook weer negatief. Het is toch elke keer een teleurstelling....

Gtoetjes Cynthia

4. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    Ik weet dat het elke dag een teleurstelling is. ik teste bij 21 weken eindelijk positief,hoop dat het bij jou dan eerder is als je zwanger bent.

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Heu? bij 21 weken?

ik bij 5 dagen overtijd bij Justin...
    en nu weer overtijd en nega test...

6. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik was de eerste 3 maanden 's morgens misselijk en 's avonds na het avondeten.
    Vooral chinees bleef er niet lang in.
    Ik hoop voor je dat je bij de ha wat meer te weten komt, de onzekerheid is helemaal niks
    Succes!

7. Aphrodite

21 dagen zeker?!

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    21 weken!? Wow..... jeetje.... dat moeten hele lange weken geweest zijn! Tussentijds niet ongi geweest? Of iets wat er op leek?

Groetjes Cynthia

9. Aphrodite

Ik zou helemaal gek worden van de onzekerheid
    als je 3 maanden niet weet waar je aan toe bent :confused:

10. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    het waren echt 21 weken. Had de eerste maanden licht bloedverlies en had alle klachten met name maagklachten en de dokter maar zeggen dat ik een maagzweer had,toen de tabletten nog niet hielpen moest ik bloedprikken en de dokter zei gewoon weer een maagzweer. hij had mn buik ook na gevoeld iedere keer en hij zei ook dat mn mild was opgezet.
    Totdat ik het zat was en naar een andere dokter ging en die zei toen ze mn buik ging voelen ik denk dat je zwanger bent! en ja hoor moest gelijk naar de verloskundige en toen was ik al 21 weken zwanger. Ik had zelf ook al zwangerschapstesten gedaan maar die wezen uit dat ik niet zwanger was.

11. loodje

loodje Actief lid

Feb 1, 2007
    241
    0
    0
    jeetje sandra, dat is ook wat. maar goed dat er nog eens een andere arts naar keek

12. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Hey Sandra1987,

Ik herken de maagklachten die je beschrijft erg, ook het kort ongi zijn heb ik ook. Zodra ik iets eet, opgezette buik en rommels. Testen zij ook negeatief. En wat pijntjes onderin de buik af en toe.
    Had jij er zelf totaal niet bij nagedacht evt zwanger te zijn, toen je je zo voelde? En wat voor klachtjes had je nog meer?
    Was je cyclus wel regelmatig?

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    In het begin dacht ik niet aan een zwangerschap,ging kapot van de pijn aan mn maag en ik had de eerste maanden ook bloedverlies (ongi). De bloeduitslagen wezen ook dat ik een maagzweer had. Toen ik niet ongi werd had ik een paar zwangerschapstesten gedaan en die wezen uit dat ik niet zwanger was dus ik dacht miss sla ik er 1 over of ik dacht van straks is er wat ergs ofzo met mn baarmoeder. Mijn klachten waren dat ik heel veel pijn had aan mn maag, ik kon niet slapen op mn buik en op mn linkerkant,ik had spatische darmen dus kon ook moeilijk naar de wc,veel plassen met name 's nachts, had een beetje last van een zwangerschapsmasker en dat was het zn beetje en ja als je dit zo achteraf lees dan waren het allemaal zwangerschapsklachten. Wij waren er niet mee bezig om kinderen te krijgen. slikte altijd trouw me pil. we moesten alles in 4,5 maand regelen en toen kwam mn dochtertje al met 36,5 week.

14. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Jeh sandra wat een bijzonder ongelovelijk verhaal.
    Z'n pijn als jij beschrijft heb ik niet gehad. Maar toch voelt het anders in mijn buik de afgelopen week. Zo snel opgezet, dinsdag en woensdag ook steken/pijn onderin de buik.
    Voel me vanmorgen weer beter in die zin dat mn buik veel minder opgezet is en weinig pijn.
    Dag 29 vandaag, net wat druppen bloedverlies na een grote boodschap?!

15. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

Nov 28, 2008
    588
    0
    16
    Hoeveelste ronde is het voor jou? Toen ik zwanger was (bleek achteraf) kon ik moeilijk naar de wc,ik verloor ook bloed na de grote boodschap.

16. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Hoi
    Sinds april-08 ben ik met de pil gestopt.
    Erg lange cyclussen gehad doordat mijn schildklier niet goed was. Slik ik nu medicijnen voor en is weer helemaal in orde gelukkig.

17. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    @Cynthia,
    Ik heb afgelopen twee maanden ook die brok in mijn keel. Eigenlijk de hele dag door, wordt alleen wat minder als ik wat eet maar is ook zo weer terug. Heb er ook al een onderwerp over geopend en kreeg als reactie dat het vaker voorkomt ook zonder dat je zwanger bent. Kan rond je eisprong en ongesteldheid erger zijn. Misschien komt dan toch eindelijk je ongesteldheid eraan?

@Enne
    Kan de opgezette buik niet komen van obstipatie? Kan het zijn dat je volle darmen ervoor zorgen dat je buik opgezet raakt?

@Sandra
    Wat een bijzonder verhaal! Pas zo laat een positieve test en ook steeds bloedverlies! Echt heel uitzonderlijk!

@overige meiden
    probeer je niet teveel aan Sandra haar verhaal vast te klampen: natuurlijk hoop ik voor iedereen dat jullie ook allemaal zo'n verborgen zwangerschap blijken te hebben, maar de kans daarop is echt heel klein!

@mezelf
    zie mijn berichtje bij @overige meiden :rolleyes:

Share This Page