hoi allemaal, ik zit momenteel in een hele onzekere situatie.. mijn vriend en ik waren bezig met zwanger worden.. nu heb ik in het midden van de maand mijn ei gehad.. daarna hoge temp gehad tegen de 37.2 / 37.4, ook voelde ik mijn onderbuik en darmen rommelen.. ik moest vorige week woensdag ongi worden (mijn temp was dus ook enorm gezakt naar 36.6) dus een innesteling net een dag voor mijn nod is wel erg laat.. dinsdag had ik roze verlies/bruin.. woensdag 1 dag bloed gezien. donderdag iets, maar niet veel vrijdag hetzelfde vanaf toen niks meer.. ik was misselijk en nu nog steeds.. want ik wordt ook misselijk van geurtjes.. toch heb ik gisteren een test gedaan (2v5 kruitvat). negatief.. ik ga na een dagje kijken en er staat een donkere streep.. zou dit een indrooglijntje zijn? ik heb ook keelpijn en voel mij niet lekker/misselijk, borsten zijn nog steeds wat anders qua gevoel, maar niet extreem pijnlijk zoals bij mijn vorige zwangerschap wat eindigde op een MK.. mijn temp was weer 37.4 .. ik denk dat ik gewoon ziek wordt. thuis heb ik enorm veel stress.. mijn relatie is gisteren ook op de klippe gelopen.. (omdat hij alleen maar liegt tegen me) zou ik nu gewoon ziek worden en door de stress dat mijn ongi niet door komt? we wilden zo graag zwanger worden, maar met zo'n persoon kan ik echt niet verder leven.. hoe zeer ik ook van hem hou! ik weet dat het een rare situatie is.., maar heeft iemand raad? liefs x
Hi meid, Ten eerste wat erg dat je relatie stuk is... .. ik hoop voor je dat het nog komt goed. Over je menstruatie.. tsja het is altijd zo moeilijk te zeggen.. Je zegt dat je misselijk bent en verder niet echt veel klachten hebt?? Ik moet wel zeggen dat er op dit moment erge buikgriep heerst dus dat kán het ook zijn... Het is wel vreemd dat je bij kruidvat het streepje zag staan.. het kan wel een indrooglijntje zijn ja.. ik zou als ik jou was gewoon even afwachten of je ziek zijn doorzet en anders een betere test (CB) voor de zekerheid doen?? Ik hoop voor je, nogmaals, dat alles goed komt meis. Sterkte! xx
Hey, Wat balen dat je relatie stuk gelopen is..!! Heb je geen foto van de test? Want als hij echt duidelijk is lijkt het me niet dat het een indroog lijntje is...
Balen dat je relatie stukgelopen is meis!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt..heb je geen foto van die 2 v 5 kruidvattest?? Ben wel benieuwd..
Sorry om te horen dat je relatie stuk is gelopen, ik hoop dat het nog goed komt! Wil je in ieder geval sterkte wensen! Liefs en hugs for you!
heej meis dus het is toch verkeerd afgelopen tussen jou en je vriend? jeetje zeg wat ongelovelijk K*T!!! Ik kreeg vrijdag ook een indrooglijntje in de kv testen 2 voor 5 euro! Ik was eerst al helemaal happy totdat ik een test deed van Clear blue..... hier ook zelfde weet je nog dat ik vertelde van die tomaten....??? nou ik word er weer misselijk van ongi ook raar en veel minder vreselijke opgezette buik (maar niet aangekomen) en toch denk ik dat er iets niet klopt bij mij.....!!! We spreken elkaar via de krabbel! Ik hoop iig dat je vriend zich bekeerd en dat het toch goed komt tussen jullie! Liefs x
huh?? ik keek vanmorgen op de test en het lijntje was weg?? ik snap er niks van.. mijn borsten voelen nog steeds anders aan.. maar ik hoop dat het even alleen mijn hormonen zijn van de ongi die niet door komt.. lijkt mij beter op dit moment.. ik wil graag een kindje met hem, maar dan moet onze relatie ook stabiel zijn.. anders moeten we heel hard gaan werken aan een stabiele toekomst.. xx
ik had me allang een andere test gehaald..en dan van een merk den ik....misschien dat kruidvat merk ook prima is maar..weet niet haha
hoi ja deze week testen gaat een beetje lastig.. ik zit in de nachtdiensten... dus ochtendurine is bij mij lastig.. zaterdag kan ik weer "goed" testen.. als ik vrijdag niet uit ga haha of zou ik ook met urine van op de dag kunnen testen..?? omdat ik deze week dan evt overtijd zou zijn..? liefsx
Als je al een week overtijd bent zou je met iedere test op ieder moment van de dag moeten kunnen tsten hoor (zeker ook met die van het kruidvat 2v5, die zijn erg gevoelig). Alleen voor je NOD is het wel het beste om met ochtend urine te testen.... Dat zou dus geen probleem moeten zijn. Succes!
hey.. ik heb vandaag de huisarts gebeld, omdat ik nu 1week overtijd ben en alleen vorige week woensdag een beetje bloed had gezien, mocht ik vandaag bloed prikken op hcg.. dus even afwachten..? x
hoi.. <1 (dus niet zwanger.. <5 =niet zwanger) het komt bij ons wel even goed uit.. kunnen we langzaam de tijd nemen om onze relatie weer te herstellen.. want ik hou van hem en hij wil echt stappen ondernemen om het deze keer wel te laten lukken.. maar bedankt voor de reacties!! liefsx