Hee! Ik snap werkelijk helemaal niks meer van mijn cyclus... Hij is onregelmatig, maar nog niet eerder langer dan 45 dagen geweest. Ik ben 14 mei voor het laatst ongi geweest. Op CD 26, dat was 8 juni, had ik een positieve ovutest + rond die tijd wat bloedverlies, dus ik dacht ovulatiebloeding. 17 juni had ik echo van mijn buik ivm onregelmatige cyclussen, en de huisarts zei te kunnen zien aan welke kant ik deze maand eisprong had gehad (bevestiging voor mij dat ei geweest was). HA deed zelf de echo, ze heeft daar een vervolopleiding voor gedaan... Daarvan uitgaand was vorige week vrijdag mijn NOD, mijn cyclus zou dan 42 dagen zijn dus past prima in mijn rijtje. Zwangerschapstesten waren die dag negatief, maar ook geen bloed. De dag erna 1x heel klein veegje bloed, maar zette niet door (dus ik dacht, misschien late innesteling?) Inmiddels zit ik op 19 DPO... nog steeds geen bloed. Gisteren dacht ik voor de lol, ik doe eens een ovutest (je leest wel eens dat die positief zijn bij zwangerschap), en ja hoor, hij was zo goed als positief. Vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan, negatief. Vanmiddag om half 1 weer een ovutest, en die zag er zo uit als op de foto. En nu snap ik er geen drol meer van! Waar zit ik nou in mijn cyclus? Komt mijn ei nu pas?? Die ovutest van vandaag kun je gewoon niet omheen! Maar als hij nu pas komt, wat was dan die positieve test op 8 juni (die was overigens minder knal dan deze) + bloedverlies + bevestiging van de huisarts? Wie o wie snapt hier iets van??
het kan zijn dat je een late innesteling hebt gehad en daarom nog niet posi test.. vaak is een posi ovu een goed teken.. maar ik durf het je niet met zekerheid te zeggen.. dus gewoon klussen en doortesten..anders kan je altijd nog de huisarts proberen te bellen om het uit te leggen.. als je normaal niet langer cyclus hebt zou het eventueel een zw schap kunnen betekenen.. succes en ik duim voor je!
Maar als die ovutest zo knalt als hij reageert op HCG, dan zou er toch wel iets te zien moeten zijn op een zwangerschapstest, en die was vanmorgen echt hagelwit!
Ik heb alleen maar zulke testen gehad toen op het moment dat ik mijn eisprong kreeg en nu ik zwanger ben! Hopelijk is het bij jou ook het laaste! Ik zou als ik jou was bloed laten prikken.. dat weet je waar je aan toe bent..
Ja maar ik heb tussen de 8e en nu wel lichtere ovutesten gehad.... gisteren was hij ook nog lichter dan vandaag.... HA heeft 1,5 week terug nog bloed geprikt... maar die wil niet zo meewerken hoor... Als ik nu ga bellen gaan ze toch zeggen dat ik nog even af moet wachten... Ik ga maar klussen en dan maar weer wachten... ben er inmiddels goed in geworden!
klussen kan nooit kwaad toch en vaak pikt de ovu al eerder iets op.. bij mijn vaste groepje was er ook 1 die dit had.. die testte na 5 dagen alsnog posi met een zw test..
Nouja... laten we het hopen! En anders is het op de een of andere manier toch een ei... en dan hoop ik over 2 weken een positieve test! Wat kan een mens toch raar in elkaar zitten!