zal ik nog een maandje w8

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sem, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    is misschien raar maar ben aan het twijfelen wat ik moet doen volgende maand is carnaval en over 4 dagen heb ik me eisprong .zal ik een maand overslaan met klussen of toch gewoon klussen . is misschien een beetje eigenwijs van me maar is misschien me laatste carnaval waar ik me helemaal kan uitleven. groetjes sem
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik zou zelf gewoon door klussen .
    Er zijn wel meer vrouwen die zwanger werden terwijl ze alcohol genuttigd hebben .
    Als je daarna de alcohol laat staan ( zodra je weet dat je zwanger bent ), is er niets aan de hand .

    Groetjes Joyce
     
  3. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    dat moet je zelf bepalen!!

    als jij je graag wilt uitleven op carnaval dan zou ik het niet doen maar jah dat is mijn mening teminste als je daarbij alcohol bedoeld ;)

    succes
     
  4. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Als het deze week raak is zou dat betekenen dat je met de carnaval 10 weken zwanger zou zijn.
    Ik zou dan toch geen alcohol meer drinken als ik jou was!

    Maar je kunt als een kleintje hebt toch evengoed een paar dagen gaan en je vol laten lopen :)
     
  5. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    tja,als je gaat klussen en het is daarna carnaval dan merkt je waarschijnlijk niet eens al het raak zou zijn.
    mn zus was ook net zwanger toen het bij ons ook carnaval was.
    ze heeft genoeg bier op en goed gefeest en wat bleek na carnaval toen ze niet ongi werd....hartstikke zwanger!
    en de oudste is kerngezond en ze viert nog elk jaar volop carnaval;)
    met en zonder kids,het heeft voor haar niks veranderd.ik pas op en zus en zwager gaan lekker op pad haha!
    maar pas voor de zekerheid wel op met alchol als je toch met je eisprong geklust hebt en vermoed dat je zwanger zou kunnen zijn!

    je kan het een maand uitstellen maar wil je dat ook?
    de keus is natuurlijk helemaal aan jou!

    succes enne...carnavalse haha;)
     
  6. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Denise schreef:
    Dan is ze nog met de carnaval zwanger.
    De carnaval valt dit jaar heel laat, bij ons in week 13 en we zitten nu in week 5, dat zou onder normale omstandigheden in houden dat ze ongeveer in week 10 weer ovuleert en met de carnaval dan ook een week of 5 zwanger zou kunnen zijn.

    Allemaal vanuit gaan dat je natuurlijk direct zwanger raakt ;) .
    Dat zou dus in houden dat je 2 maandjes moet overslaan als je geen risico wil nemen.
     
  7. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik ben de kluts kwijt Sorry ik was bij maart aan het kijken niet februari.
    SORRY SORRY
     
  8. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    ja is inderdaad een moelijke keuze voor mij .. heb vorig njaar een miskraam gehad en wiil toch op m n hoede zijn anders dit jaar maar geen alchol
     
  9. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik heb echt geen idee wanneer het carnaval is.
    ik heb het ook altij gevierd,kom uit brabant maar vier het nu niet meer! haha
    ik hou het allemaal niet meer bij terwijl ik paar jaar terug stond af te tellen haha!

    tja als je dan met carnaval zwanger bent moet je idd rustiger doen qua het bier e.d.;)
    en kweet niet of je dat wilt!
    en anders kan je altijd ene maandje wachten en je nog lekker uitleven met carnaval!!
     
  10. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    hier is carnaval van 25 febr tot 28 febr is toch wel riskant als ik zwanger zou zijn en alchohol ga drinken
     
  11. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    He semmie ;)
    Nou meis ik probeer me deze maand er een beetje af te zetten en van de ene kant wil ik het echt heel graag nu zwanger zijn en van de andere kant denk ik van nou mag het van mij ook wel na de carnaval gebeuren dan kan ik me idd nog even uitleven met de carnaval :)
    Ik zie wel gewoon hoe het balletje rolt ik ga de dagen voor carnaval even voor de zekerheid een testje ertegenaan gooien en als daar zwanger uitkomt ben ik heel gelukkig en ga ik uit mn bol zonder alcohol hebben we dubbel feest en is die negatief en jij bent ook niet zwanger dan gaan we ons saampjes een avondje bezatten :) afgesproken???

    Dus meid laat het lekker op je af komen we zullen zien hoe het gaat...

    knuffel liselotje ;)
     
  12. sem

    sem Lid

    17 jan 2006
    40
    0
    0
    hey liselotje ik ga er niet echt van uit dat het deze maand wel lukt . ik zie het wel is het wel zo nou dan is het mooi meegenomen is t niet zo dan maar verder klussen :) . maar aan eentje drinken hou ik je aan :) :) we zullen zien dikke kus sem
     

Deel Deze Pagina