2 dagen overtijd maar bang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Behappy, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Heyhey dames

Ik ben 2 dageb over tijd volgens berekeningen. Maar ik durf nog niet te testen ten eerste ben k bang voor de terleurstelling maar ook omdat het natuurlijk kan Zijn dat mn cyclus een paar dagen langer is.

Ik heb niet super veel kwaaltjes gehad.. Nu alleen water dunne afscheiding en een beetje gele afscheiding en lage
    Rugpijn...

Help ! Kent iemand dit ?

2. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi Behappy, ik herken het helemaal. Er zit niks anders op dan af te wachten, erg hè!

3. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    hoe is jou cycles normaal is die altijd het zelfde elke maand,
    en die dunnen afscheiding had ik ook heel erg dus mischien toch een goed teken.
    ik zou gewoon een testje wagen.
    ben heel benieuwd

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@diane die dunne afscheiding had jij en toen bleek je zwanger te zijm ?

K weet niet precies wat mn cyclus is dit is mn 1e ronde ben in februari al een keer gestopt en toen had ik een cyclus van ong. 35 dagen

Liefs

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

6. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heej Behappy,
    misschien toch morgen een testje er tegenaan gooien. Kan natuurlijk zijn dat je een teleurstelling krijgt, maar kan ook zijn dat je goed nieuws krijgt. Je zit nu alleen maar in twijfel en onzekerheid.
    Of je moet voor jezelf een dag vaststellen dat je gaat testen (mits je dan nog niet ongi bent).

7. trotsemama

trotsemama Actief lid

9 sep 2007
    408
    0
    0
    Verkoopmederwerkster
    Den Haag
    Ook ik had hele dunne afscheiding en ik was toen ook zwanger
    Spannend hoor
    Ben benieuwd

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi Behappy,

niet normaal meer, maar ook nu kan ik je weer de hand schudden! Heb natuurlijk al dezelfde symptomen als jij gehad een aantal dagen geleden en ook hier nu een paar dagen overtijd. Zondag negatief getest en morgen ga ik er weer een testje tegenaan gooien! Ik snap heel goed dat je bang bent voor een teleurstelling ( ik ook wel een beetje hoor ) maar een negatieve test is nog niet het einde van de wereld, we zitten pas in ronde 1 allebei, dus het komt vast nog wel! Suc6 ermee meid!
    Liefs

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oke ja zeker spannend...
    Ik heb afgesproken tot vrijdag te wachten als mn ongi dan nog niet is dan ga k teste
    Liefs

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    En wordt dat dan je eerste test? Spannend hoor! Ik heb echt niet zolang kunnen wachten!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja dat word dan mn eerste test !
    Ben onwijs benieuwd .

Voel de hele tijd dat water dunne afscheiding lopen maar wat ik zo raar vind is dat k verder geen kwaaltjes heb alleen last van mn rug en af en toe een vlaag menstruatie pijn... En een aantal steekjes
    Links onderin mn buik..

Maar veder niet de bekende kwaaltjes zoals pijn aan borsten enzo

Liefs

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee ik heb ook heel veel kwaaltjes gehad, maar die worden wel wat minder, ook al komen er wel weer een aantal bij zoals pukkeltjes, vet haar, idd waterige afscheiding en soms het gevoel dat je luchtbelletjes in je vagina (sorry voor de details) hebt. Soms idd sterk het gevoel dat ik ongi word, maar nu al de hele dag niet gehad, wel wat lage steekjes rechtsonder in mn buik. Nou succes vrijdag met testen!

13. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    ik herken alle kwaaltjes die je hebt, behappy, en toen was ik zwanger van onze eerste:
    -beetje menstrupijn (dacht dus dat het niet raak was)
    -meer afscheiding (weet niet meer zeker of het waterdun was)
    -af en toe een steekje
    het was zelfs zo dat ik altijd enorm last had van mn borsten voor mn menstruatie, maar die cyclus helemaal niet.

ik had (heb) een heel regelmatige cyclus, maar heb alsnog gewacht tot ik 6 dagen overtijd was. ik dacht: als ik zwanger ben, word ik toch niet ongesteld. ach, dat weet iedereen ook wel, maar ik had besloten me niet 'gek te testen'. en ja hoor, een dikke vette 2e streep!

hoop voor je dat het raak is. mijn tipje :) aan jou is: plan een dag en wacht echt tot dan. dat geeft rust en dan heb je ook minder kans op teleurstelling.

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja precies ! K heb vrijdag afgesproken met mn zelf :)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik begin wel steeds meer goede hoop te krijgen door jullie !

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Maar k ben naturlijk nog maar 2 dagen overtijd als ik al eencyclus van 28 dagen zou hebben dusss dat isdan weer twijfel achtig toch ?
    Misschien is mn cyclus nu wel 35 dagen ofzo

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja dat idee heb ik dus ook, wie weet zijn we nog helemaal niet overtijd....

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ja precies dat bedoel ik...
    Maarja dat waterige afscheiding enzo heb ik anders nooit gehad... Ook niet toen ik in februari gestopt was met de pil...

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

Weet iemand daar meer over ?
    Denk telkens dat ik ongi ben maar dat is dst watterige afscheiding haha
    Zit nu op dag 31

Liefs

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Deel Deze Pagina