kruitvat test wat denken jullie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door caroline27, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik heb net een kruitvat test gedaan en ik denk dat ik een licht streepje zie (IK vertrouw mijn ogen niet weet niet of het echt ofdat ikdat wil zien)
    Het is echt heel licht en ik weet niet ofdat je als de test nieuw is ook ziet . Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen ????

    liefs caroline
     
  2. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ik heb dit keer ook met de kruitvat getest. maar je krijgt nooit een streepje te zien als je niet zwanger bent dus gefeliciteerd. ik had m ook licht gekleurd. kon het bijna niet zien. en dat was 3 dagen geleden. heb m vandaag voor de zekerheid gedaan en nou was ie mooi gekleurd nog wel iets lichter dan het eerste vakje.

    probeer anders een andere test. van de apotheker is ook goed. of test over 3 dagen weer!!!
     
  3. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    ooooooooh ik word echt gek van onzekerheid maar weet je of er als je nog niet getest hebt ook al een vaag streepje is . Ik heb in dec een miskraam gehad vandaar dat ik zo onzeker ben .

    liefs caroline
     
  4. Dasy

    Dasy Lid

    15 feb 2006
    38
    0
    0
    Succes Caroline, ik duim met je mee. En volgens mij zijn alle testen wel goed hoor. Ik zou over een paar dagen gewoon nog een keer testen met een andere test ofzo. Dat je gek wordt van onzekerheid snap ik heel goed. Succes ermee!

    Liefs, Dasy
     
  5. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ligt eraan hoelang je zwanger was toen je de miskraam kreeg???? als het kort is zou ik gewoon een paar dagen wachten en dan weer een test doen. en als je de test doet is het vak helemaal egaal wit als je niet zwanger bent verschijnt er een streepje hoe licht dan ook. dan kan het zijn dat je zwanger bent. ga anders naar de dokter om bloed te prikken voor 2 dagen om te kijken of er ook een stijging is tussen die dagen!!!!!
     
  6. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    Hoi Caroline,

    een heel klein beetje alvast en voorzichtig gefeliciteerd ..

    ( ze zeggen toch een vaag streepje is en blijft een streepje ... )

    Liefs
     
  7. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    ik heb vorige maand bloed laten prikken en het hcg was helemaal uit mijn bloed dus ik zou morgen de dokter kunnen bellen hierover bedankt voor jullie reactie en diana gegeliciteerd trouwens sorry

    liefs caroline
     
  8. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    dan kan ik je feliciteren. :D maar je kan altijd een urinetest bij de dokter doen!!!
     
  9. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik ga zo meteen naar de dokter bellen voor een bloedtest want ik neem het zekere voor het onzekere en pas als ik de uitslag heb geloof ik het . Ik heb echt zo'n gevoel dat het niet zo is . Ik heb ook helemaal geen symptonen niet van de :evil: maar ook geen zwangerschaps.

    liefs caroline
     
  10. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    heel veel succes ermee. ik zal voor je duimen
     
  11. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik ga toch niet naar de ha en wacht gewoon nog ff af en als de :evil: nbiet komen test ik zondag nog een keer . Ja ben echt wispelturig maar ik heb er het beste gevoel bij wil niet elke keer die ha lastig vallen er zijn ergere dingen he . Het is gewoon afwachten beadkt voor jullie steun liefs caroline
     
  12. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    maakt niet uit!! het is toch rot om zo in onzekerheid te zitten. Ik zit er ook mee. ik weet dat ik zwanger ben maar weet niet of het op de goede plek zit. dus ik moet ook nog 1 volle dag op mn tanden bijten. pfffff altijd moeilijk.

    heb je wel eens vaker overtijd gelopen???
     
  13. Martinique

    15 feb 2006
    5
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn zwangerschapstest kwam van het kruidvat en het streepje was heel vaag, ik was ook pas heel kort overtijd toen ik testte.

    Succes :)
     
  14. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    nee ik was meteen na stoppen met de pil zwanger na 8wk miskraam en toen 2 weken vloeien na 6 wk ong en nu overtijd dus ik kan ook niet vergelijken . echt vervelend maar ja ik wacht nog wel ff de maand zelf is ook snel voorbij gegaan dus die paar dagen maakt ook niet uit .

    ik hoop voor je diana dat je kindje goed blijft zitten en ik zal aan je denken laat je me morgen ff iets weten hoe het is .

    liefs caroline
     
  15. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai caroline 27
    tegen mij werdt er gezegd dat er best bij een test al een vage streepje zou kunnen staan
    maar de HA zei tegen mij dat het eigenlijk niet mogelijk was na de test gedaan te hebben kan het streepje wel/niet ontstaan.

    Ik had eerst een hele vage streepje ik teste weer 2 dagen later nog duidelijker toen was ik bijna 9 dg overtijd en teste weer en ja hoor
    2 hele dikke strepen te zien.

    Ik had goed op de test gelet of er in het begin geen streepje zichtbaar was ( en ik zag niks helemaal niks) Ik kan het ook moeilijk gelovendat er een streepje van te voren is bij de testen.
    Ik heb bijna alle testen gedaan CB , kruidvat , van internet en nog nooit een streepje vante voren gezien.

    Ik duim voor je en hoop dat de uitslag strax wel duidelijker is voor je .

    Doeg loesmari
     
  16. Debby70

    Debby70 Actief lid

    22 dec 2005
    470
    0
    0
    Heel veel sterkte Caroliene en Diana
    zal voor jullie duimen en ook voor de andere meiden

    Groetjes Debby
     
  17. Wentje

    Wentje Actief lid

    29 jan 2006
    113
    0
    0
    Ik ben eigenlijk nog te vroeg met testen, maar ik heb ook een test gedaan van het merk Kruidvat (was eigenlijk voor over een paar dagen, maar was zo benieuwd :oops: , omdat je heel soms van-te-voren al kunt zien). Ook bij ons een heeeeeel vaag streepje. Ik kon het eigenlijk niet geloven. Dacht ook dat ik het gewoon wilde zien, en dat het er daarom stond. Ook aan mijn vriend laten zien, en die zag het ook. Heb nog een test gekocht om heel goed te kijken hoe zo'n ding er van-te-voren uitziet en het vakje was helemaal wit. Deze bewaar ik voor over een aantal dagen. Die andere (gebruikte) heb ik uit elkaar gesloopt, omdat je wel eens hoort dat er voorgedrukte streepjes staan die opkleuren. Dit is dus (volgens mij) niet het geval. Het is gewoon een heel klein folietje wat opkleurt, zeg maar. Ik verwacht niets, maar vind het wel erg spannend.

    Groetjes Wendy,
     
  18. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Tja, ik zou zeggen wacht nog een paard dagen en test dan opnieuw!
     
  19. AnitaK

    AnitaK Lid

    8 feb 2006
    38
    0
    0
    Medew. Cons.serv.
    Gelderland
    Spannend meiden! Ik wacht tot volgende week met testen. Gisteren getest maar test was negatief, vanmorgen erg misselijk en ben steeds erg moe. Ik hou gewoon de moed er nog even in!:)

    Groetjes, Anita
     
  20. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    ik heb nog steeds geen symp van :evil: wel moet ik heel vaak plassen maar misschien doe ik het onbewust ook om te kijken of er al :evil: zijn. We hebben afgesproken om zondag samen weer te testen dus ik hoop dat ze wegblijven en er dan een dikke blauwe streep komt.

    Veel liefs caroline
     

Deel Deze Pagina