Hallo allemaal, Eindelijk vanmorgen een positieve ovulatietest!!(na 2 weken!). Nu weet ik dat je ei binnen 24-48 uur komt. Mijn vraag is nu: Gisteravond hebben wij geklust. Is het dan nog zinvol om het vannavond nog een keer te doen? of beter morgen?(of helemaal niet nodig? Ik heb een onregelmatige cyclus, maar kan ik er nu van uitgaan dat ik over 14 dagen ongesteld moet worden?? sorry voor mijn vele vragen Maar dit is mijn eerste ronde met gebruik van ovulatie testen vandaar.
Ze zeggen dat je op je piek moment de dag ervoor en de dag zelf bedt kunt vrijen Temperatuur je ook? Daaraan kun je perfect zien of je eitje weg zal zijn door een temperatuursstijging na je eisprong. Als je nog van deze testen hebt liggen zou ik er de volgende 2 dagen nog 1 doen elke dag om te zien of je ei gesprongen is en dat zie je als deze lichter worden Tel nu maar max 15 dagen erbij om te testen , Succes!!!
die is mooi duidelijk zeg!! als tip zou ik vanmiddag en vanavond nog een keer testten en morgen vroeg kan je zien wanneer je piek weg is of op je piek zit heb op de dag van me positieve test geklust en de dag erna en tussenin me ei gehad! dus zou vanavond nog maar eens aan de slag gaan, springt je ei dan dag later ligt er verse klaar ik zou over 14 dgn gewoon een testje wagen hoor