Bloedtest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Princess, Jun 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Hallo,
    Gisteren hebben ze bloed getrokken bij mij. Om te weten of ik zwanger ben. Was nodig omdat ik RX-foto's moest laten nemen.
    Deze test is negatief.
    Nu was ik gisteren 9 dagen voor mijn NOD, is dat niet te vroeg om te testen? Vroeg me dat even af.
    Bedankt voor jullie antwoord!
    Inge

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Negen dagen voor je NOD is inderdaad wel heel erg vroeg. Dan zou je net je eisprong hebben gehad en zelfs in je bloed is het dan nog niet te meten... Ik snap niet zo goed waarom je dan voor een bloedtest moest, want dat heeft dan toch geen zin? Wij zijn met IVF/ICSI bezig en dan wordt er pas bijna drie weken na de punctie (eisprong in principe) met een bloedtest gekeken of je zwanger bent. Na een paar dagen is dat echt nog niet te zien. :rolleyes:

Groetjes,
    Jippie

3. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Ja ze wilden zeker zijn dat ik niet zwanger was. Moest een mammografie ondergaan en dat is met stralen. Als je zwanger bent, dan mag dat niet.

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik snap wel waarom er een bloedtest is gedaan. Ik snap alleen niet waarom dat zo vlak na je eisprong is gedaan, omdat de test nu geen zwangerschap kan aangeven! Die kan alleen maar negatief aangeven, omdat het eventuele zwangerschapshormoon nu nog niet te meten is...

5. Princess

Princess Actief lid

Feb 20, 2007
    346
    0
    0
    Boekhoudster
    België
    Misschien om me op kosten te jagen?
    Ik weet het ook niet, heb toen ook tegen de arts gezegd dat het weinig waarschijnlijk is dat ze "het" kunnen testen...

Maar ja, arts is heilig zeker?

We zijn weer beginnen aftellen.

6. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    is wel heel vroeg gedaan hoor, normaal kan je een dag of 2 voor NOD bloedtest ondergaan.

wens je veel succes

Share This Page