Hallo dames, Deze cyclus is m'n eerste keer clomid 50 Mg. Dit ter stimatie van de eisprong. Ik zit nu op cd 7. Ben vanaf cd 3 aan het slikken, vanavond de laatste pil. Nu heb ik sinds zaterdag (cd 4) wel al een lichte zeurderige pijn bij beide eierstokken. Ik gok groeipijn. Maar sinds vandaag heb ik het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld ga worden. Ik heb krampen, erger dan ik normaal krampen heb, maar niet ondraaglijk wel pijnlijk. Heeft iemand dit ook ervaren? Tevens had ik gisteren erg rekbaar slijm, dit was savonds, overdag nog niet. Morgen vroeg heb ik m'n eerste echo controle. Alvast bedankt voor het lezen en een eventueel antwoord
Hallo Yinxy, Ik heb dit ook gehad toen ik voor het eerst clomid slikte. Ik kreeg op de laatste dag dat ik slikte behoorlijke buikpijn. Zelf was ik bang dat dat al mijn eisprong zou zijn. Volgende dag had ik echo maar bleek niet zo te zijn. Dus wat je zelf al zegt zal inderdaad groei pijn zijn. Ik heb het toen 2 dagen later nog een hele avond gehad. Schijnt er toch bij te kunnen horen. Apart is dat mijn dosis nu verdubbeld is maar nu heb ik totaal geen last gehad. Dus het verschilt ook per keer denk ik. Succes er mee hoor!
Dank je wel voor je reactie wolkje86! Het stelt mij gerust. Wat grappig dat je nu een dubbele dosis hebt en het niet hebt ik hoop dat het dese ronde raak zal zijn voor jullie en dat de clomid z'n werk zal doen!
Pijn aan de eierstokken kun je voelen; die kan ook doorstralen naar je buik. Ook kan clomid gewoon voor buikpijn zorgen. Niks raars, wel vervelend.
Update: echo gehad. 1 heel groot ei gevonden. Kan een ei zijn, maar ook een cyste. Bloed laten prikken en vanmiddag moet ik voor de uitslag bellen. Kramp vertelde ze me, kom inderdaad gebeuren, vooral bij zo een grote.. Afwachten